بررسی ارتباط پیاده سازی هوش تجاری و الگوی استراتژی رقابتی با میزان رضایتمندی مشتریان در بانک های شهر اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط پیاده سازی هوش تجاری و الگوی استراتژی رقابتی با میزان رضایتمندی مشتریان در بانک های شهر اصفهان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط پیاده سازی هوش تجاری و الگوی استراتژی رقابتی با میزان رضایتمندی مشتریان در بانک های شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط پیاده سازی هوش تجاری و الگوی استراتژی رقابتی با میزان رضایتمندی مشتریان در بانک های شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط پیاده سازی هوش تجاری و الگوی استراتژی رقابتی با میزان رضایتمندی مشتریان در بانک های شهر اصفهان :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

از دغدغه های سازمان ها، امکان سنجی و اگاهی از میزان امادگی سازمان برای پیاده سازی هوش تجاری و الگوی استراتژی رقابتی در سازمان است که با توجه به نقش پررنگ رضایتمندی مشتریان در توسعه این امر و نیاز است که در این خصوص راهکارهای اجرای اتخاذ گردد. در این مقاله سعی شده است تا نقش پیاده سازی هوش تجاری و الگوی استراتژی رقابتی بر میزان رضایتمندی مشتریان در بانک های شهر اصفهان مورد بررسی قرار گیرد. روش پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر نوع داده ها کیفی و توصیفی از نوع همبستگی است. اطلاعات مورد نیاز با استفاده از پرسشامه جمع اوری و از طریق نرم افزار amos مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. جامعه اماری شامل کارکنان و مدیران در بانک های شهر اصفهان است. که در شیوه تجزیه و تحلیل داده ها از ازمون کلموگروف اسمیرنوف معادلات ساختاری و ضریب رگرسیونی استفاده شده است. که نتایج حاصل نشان میدهد پیاده سازی هوش تجاری و الگوی استراتژی رقابتی بر رضایتمندی مشتریان تاثیر مثبت و معناداری دارد و با توجه به نتایج حاصل از پژوهش به مدیران و کارکنان بانک ها توصیه می شود هر چه بیشتر به پیاده سازی هوش تجاری و الگوی استراتژی رقابتی برای بهبود میزان رضایتمندی مشتریان توجه کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.