مقاله الگوی ارزیابی سطح مدیریت دانش و رضایت مشتری در سازمانهای صنعتی ایران (پژوهشی در صنعت خودرو)


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله الگوی ارزیابی سطح مدیریت دانش و رضایت مشتری در سازمانهای صنعتی ایران (پژوهشی در صنعت خودرو) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله الگوی ارزیابی سطح مدیریت دانش و رضایت مشتری در سازمانهای صنعتی ایران (پژوهشی در صنعت خودرو)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله الگوی ارزیابی سطح مدیریت دانش و رضایت مشتری در سازمانهای صنعتی ایران (پژوهشی در صنعت خودرو)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله الگوی ارزیابی سطح مدیریت دانش و رضایت مشتری در سازمانهای صنعتی ایران (پژوهشی در صنعت خودرو) :

تعداد صفحات:۲۵

چکیده:

رضایتمندی واکنش احساسی مشتری است که از تعامل با سازمان عرضه کننده یا مصرف محصول حاصل می گردد رضایت از درک متفاوت مابین انتظارات مشتری و عملکرد واقعی محصول یا سازمان حاصل می شود تجربیات قبلی مشتری از مصرف محصول و همچنین تجربه او از تعامل با سازمان عرضه کننده در شکل دهی انتظارات وی نقشی اساسی ایفا میکند ارتقای سطح رضایت مندی مشتری باعث ارتقای میزان سودآوری و افزایش سهم ما در بازار رقابت خواهد شد از طرفی در دنیای امروز سرمایه دانش و خردمندی نیز تنها راه ایجاد ثروت در سازمان ها و جوامع است سرمایه های طبیعی و انسانی زمانی به ثروت تبدیل می شوند که با سرمایه دانش آمیخته و عجین شده باشند. دانش اطلاعات دارایی های معنوی، تخصص، صلاحیهای حرفه ای، ابزارهای تولید ثروت اند و جوامعی که فاقد این ابزارها باشند فقیر محسوب می شوند توانمندی امروز و بدست آوردن رضایت مشتری در گروه دارا بودن سرمایه دانش بوده و بکارگیری مجموعه ظرفیتهای ذهنی خلاق است که بطور موثری توسعه و پیشرفت را ممکن می سازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.