مقاله مدلسازی پروانه های گریز از مرکز و تعیین اثرات مونتاژ تقویت کننده ها بر خواص دینامیکی آنها با استفاده از روش اجزا محدود


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدلسازی پروانه های گریز از مرکز و تعیین اثرات مونتاژ تقویت کننده ها بر خواص دینامیکی آنها با استفاده از روش اجزا محدود دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدلسازی پروانه های گریز از مرکز و تعیین اثرات مونتاژ تقویت کننده ها بر خواص دینامیکی آنها با استفاده از روش اجزا محدود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلسازی پروانه های گریز از مرکز و تعیین اثرات مونتاژ تقویت کننده ها بر خواص دینامیکی آنها با استفاده از روش اجزا محدود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدلسازی پروانه های گریز از مرکز و تعیین اثرات مونتاژ تقویت کننده ها بر خواص دینامیکی آنها با استفاده از روش اجزا محدود :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

با توجه به تحلیلهای تئوری و تجربی انجام شده در رابطه با رینگهای تقویتی در پروانه های گریز از مرکز و اثرات مطلوبی که این رینگها در افزایش استحکام مکانیکی و مقاومت پره ها میگذارند و با توجه به اینکه اثر هر نوع تغییری در طراحی در سیستمهای دینامیکی به خصوص ماشینهای دوار بسیار مهم میباشد،در این مقاله آنالیز مودال و تحلیل ارتعاشی پروانه های فنهای سانترفیوژ با آرایشهای مختلف به کمک روش اجزا محدود انجام گردیده است وفرکانسهای طبیعی و شکل مودهای چرخ در حالتهای بدون رینگ و با رینگهای تقویتی مورد مطالعه قرار گرفته است.در این مطالعه از روش تحیل مودال تناوبی(Cyclic Symmetric Modal Analysis) که برای سیستمهای دوار بسیار مناسب میباشد استفاده گردیده و با کمک نرم افزار ANSYS فرکانسها و شکل مود اول تا پنجم در آرایشهای مختلف رینگها بدست آمده است.نتایج حاصله نشان میدهد که افزودن رینگهای تقویتی به پروانه در مقدار فرکانس طبیعی اول و دوم (مودهای پائین)تغییرات قابل توجهی در رفتار مودال پره ایجاد میکند. اما اثرات این رینگها در فرکانسهای طبیعی بالاتر چندان قابل توجه نیست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.