پاورپوینت شاخص های اندازه گیری عملکرد بخش ها
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت شاخص های اندازه گیری عملکرد بخش ها دارای ۲۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت شاخص های اندازه گیری عملکرد بخش ها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلود پاورپوینت شاخص های اندازه گیری عملکرد بخش ها
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلود پاورپوینت شاخص های اندازه گیری عملکرد بخش ها
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت شاخص های اندازه گیری عملکرد بخش ها :
اسلاید ۱ :
تعریف شاخص
- استفاده از ملاکها و اصولی که خصوصیات کیفی را در قالب کمیت بیان کرده و آنها را قابل بررسی و ارزشیابی می کند، شاخــــص نام می گیرد.
- شاخصها معمولاً از نظریه ها، نگرشها و یا موقعیتها سرچشمه می گیرند و مانند علائمی که مسیر را مشخص می کند، می توانند مورد استفاده قرار گیرند. معمولاً برای اطمینان از نتیجه گیریها و نشان دادن شرایط و اوضاع بیش از یک شاخص را مورد استفاده قرار می دهند تا احتمال بروز خطاها را به حداقل برسانند.
اسلاید ۲ :
- براساس شاخصها می توان:
به تشریح وضعیت سازمانها از لحاظ برنامه ریزی و یا انجام تحقیقات علمی پرداخت و در روند تغییرات، آنها را بررسی کرد؛
شاخصها معیار مناسبی برای ارزشیابی شمرده می شوند؛
شاخصها برای پیش بینی روند کارها مورد استفاده قرار می گیرند
اسلاید ۳ :
- شاخص های بیمارستانی مهم ترین عامل نشاندهنده عملکرد بیمارستان می باشد که باید به طور منظم و در دوره زمانی مشخص مورد بررسی قرار گیرد. بررسی شاخص های بیمارستانی یکی از مهم ترین وظایف مدیران بخش ها و واحدهای بیمارستان است.
اسلاید ۴ :
امتیاز |
نام شاخص |
ردیف |
شاخص های مربوط به مراقبتهای پرستاری |
۱ |
|
شاخص های مربوط به عملکرد خدمات پشتیبانی |
۲ |
|
شاخص های مربوط به مراقبتهای درمانی |
۳ |
|
شاخص های مربوط به رضایت بیمار و برنامه های ارتقای کیفیت |
۴ |
اسلاید ۵ :
امتیاز |
نام شاخص |
ردیف |
شاخص های مربوط به عملکرد کادر گروه پرستاری |
۱ |
|
شاخص های مربوط به آموزش کارکنان بخش |
۲ |
اسلاید ۶ :
نام شاخص |
ردیف |
انجام پروسیژورها به روش علمی و مطابق با دستورالعملها (ادمیت و ترخیص،پانسمان،سرم درمانی،دارودرمانی ،تغذیه ،سونداژ،انتقال بیمار،محافظت بیمار،پیشگیری و مراقبت از بدسور،کنترلI&O ، مراقبت از کلیه کتترها و رابطهای متصل به بیمار،تحویل گرفتن و تحویل دادن علمی بیمار و سایر مراقبتهای بهداشتی-درمانی بر اساس نیاز هر بیمار) |
۱ |
چک دستورات پزشک،کاردکس نویسی،انجام به موقع دستورات و گزارش نویسی به روش علمی |
۲ |
سرعت،مهارت و دقت عمل در انجام وظیفه |
۳ |
برخورد مناسب با بیمار،همراه بیمار،مافوق،همکار و سایر افراد مرتبط |
۴ |
ظاهر مناسب کارکنان |
۵ |
دفتر تحویل وسایل بخش،دفتر تحویل مخدر،دفتر تقسیم کار پرستار و خدمات،دفتر ارزشیابی کارکنان، دفتر حمام بیماران |
۶ |
حضور فعال و به موقع در محل خدمت |
۷ |
اسلاید ۷ :
نام شاخص |
ردیف |
ارائه آموزشهای لازم به بیماران و در صورت لزوم به همراه بیمار(شفاهی،پمفلت و جزوات و;) |
۱ |
بورد آموزشی(نظم و داشتن برنامه،علمی و به روز بودن مطالب) |
۲ |
کامل و جدید بودن پمفلتهای آموزشی با توجه به بیمارهای بستری شده در بخش- |
۳ |
ثبت آموزش به بیمار در گزارش پرستاری و فلوچارت |
۴ |
انجام دستورالعملها و بخشنامه ها در ارتباط با مراقبتهای پرستاری |
۵ |
چیدمان ترالی کد طبق دستورالعمل (ترتیب،تعداد،تاریخ |
۶ |
تحویل و تحول ترالی کد و توجه به تاریخ انقضای وسایل |
۷ |
ثبت درجه حرارت اتاق دارو،یخچال دارویی و داشتن فرم داروهای یخچال با امضاء مسئول داروخانه، توجه به داروهای داخل یخچال |
۸ |
ارسال به موقع فرمهای تکمیل شده به واحد آموزش |
۹ |
انجام آموزشهای داخل بخشی و ثبت اثربخشی آنها |
۱۰ |
اسلاید ۸ :
امتیاز |
نام شاخص |
ردیف |
شاخص های مربوط به امور مالی |
۱ |
|
شاخص های مربوط به مدارک پزشکی |
۲ |
|
شاخص های مربوط به نگهداشت تاسیسات |
۳ |
|
شاخص های مربوط به نظافت و خدمات |
۴ |
|
شاخص های مربوط به سیستم HIS |
۵ |
اسلاید ۹ :
نام شاخص |
ردیف |
حضور منشی ها در حسابداری:جهت ممهور نمودن اسناد اعم از صورتحساب پرونده های بالینی با مهر پزشکان |
۱ |
ثبت اطلاعات:چگونگی وارد کردن و صحت و سقم اطلاعات وارده در HIS بر اساس اسناد بیمه ای و بالینی موجود |
۲ |
ضمائم پرونده:موجود بودن اوراق مربوط به اطلاعات وارده در HIS طبق درخواست سازمان های بیمه. |
۳ |
داشتن مهر و امضاء:موجود بودن مهر پزشکان و متخصصان هر بخش در دستورات پزشکی به تعداد اقامت روزانه بیمار و ممهور شدن صورتحساب بیمار |
۴ |
چک کردن دستور پزشکان:کنترل دستورات پزشک و تطابق آنچه در HIS ثبت می گردد. |
۵ |
مهر k 2 :موجود بودن مهر پزشکان تمام وقت در دستورات پزشکی و ویزیت که به نام ایشان ثبت می گردد. |
۶ |
پیگیری در جهت رفع اشکال: تلاش هر بخش در رفع اشکالاتی که در ماههای گذشته به عنوان ایراد به ایشان منعکس گردیده است. |
۷ |
اسلاید ۱۰ :
نام شاخص |
ردیف |
تکمیل بودن سربرگ اوراق پرونده |
۱ |
وجود برگه شرح عمل در پرونده وتکمیل بودن برگ شرح عمل در پرونده |
۲ |
همکاری مناسب در زدن مهرهای پرونده بالینی ومالی |
۳ |
پیگیری معرفی نامه بیمه ودقت در حفظ آن |
۴ |
دقت در ثبت اطلاعات در HIS |
۵ |
تکمیل تشخیص نهایی ومهر وامضاء در برگه پذیرش |
۶ |
ارسال به موقع آمار |
۷ |
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.