پاورپوینت شاخص های اندازه گیری عملکرد بخش ها


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت شاخص های اندازه گیری عملکرد بخش ها دارای ۲۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت شاخص های اندازه گیری عملکرد بخش ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت شاخص های اندازه گیری عملکرد بخش ها

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت شاخص های اندازه گیری عملکرد بخش ها

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت شاخص های اندازه گیری عملکرد بخش ها :

اسلاید ۱ :

تعریف شاخص

  • استفاده از ملاکها و اصولی که خصوصیات کیفی را در قالب کمیت بیان کرده و آنها را قابل بررسی و ارزشیابی می کند، شاخــــص نام می گیرد.
  • شاخصها معمولاً از نظریه ها، نگرشها و یا موقعیتها سرچشمه می گیرند و مانند علائمی که مسیر را مشخص می کند، می توانند مورد استفاده قرار گیرند. معمولاً برای اطمینان از نتیجه گیریها و نشان دادن شرایط و اوضاع بیش از یک شاخص را مورد استفاده قرار می دهند تا احتمال بروز خطاها را به حداقل  برسانند.

اسلاید ۲ :

  •  براساس شاخصها می توان:

    به تشریح وضعیت سازمانها از لحاظ برنامه ریزی و یا انجام تحقیقات علمی پرداخت و در روند تغییرات، آنها را بررسی کرد؛

    شاخصها معیار مناسبی برای ارزشیابی شمرده می شوند؛

    شاخصها برای پیش بینی روند کارها مورد استفاده قرار می گیرند

 

اسلاید ۳ :

  • شاخص های بیمارستانی مهم ترین عامل نشاندهنده عملکرد بیمارستان می باشد که باید به طور منظم و در دوره زمانی مشخص مورد بررسی قرار گیرد. بررسی شاخص های بیمارستانی یکی از مهم ترین وظایف مدیران بخش ها و واحدهای بیمارستان است.

اسلاید ۴ :

امتیاز

نام شاخص

ردیف

 

شاخص های مربوط به مراقبتهای پرستاری

۱

 

شاخص های مربوط به عملکرد خدمات پشتیبانی

۲

 

شاخص های مربوط به مراقبتهای درمانی

۳

 

شاخص های مربوط به رضایت بیمار و برنامه های ارتقای کیفیت

۴

اسلاید ۵ :

امتیاز

نام شاخص

ردیف

 

شاخص های مربوط به عملکرد کادر گروه پرستاری

۱

 

شاخص های مربوط به آموزش کارکنان بخش

۲

اسلاید ۶ :

نام شاخص

ردیف

انجام پروسیژورها به روش علمی و مطابق با دستورالعملها (ادمیت و ترخیص،پانسمان،سرم درمانی،دارودرمانی ،تغذیه ،سونداژ،انتقال بیمار،محافظت بیمار،پیشگیری و مراقبت از بدسور،کنترلI&O ، مراقبت از کلیه کتترها و رابطهای متصل به بیمار،تحویل گرفتن و تحویل دادن علمی بیمار و سایر مراقبتهای بهداشتی-درمانی بر اساس نیاز  هر بیمار)

۱

چک دستورات پزشک،کاردکس نویسی،انجام به موقع دستورات و گزارش نویسی به روش علمی

۲

سرعت،مهارت و دقت عمل در انجام وظیفه

۳

برخورد مناسب با بیمار،همراه بیمار،مافوق،همکار و سایر افراد مرتبط

۴

ظاهر مناسب کارکنان

۵

دفتر تحویل وسایل بخش،دفتر تحویل مخدر،دفتر تقسیم کار پرستار و خدمات،دفتر ارزشیابی کارکنان،

دفتر حمام بیماران

۶

حضور فعال و به موقع در محل خدمت

۷

اسلاید ۷ :

نام شاخص

ردیف

ارائه آموزشهای لازم به بیماران و در صورت لزوم به همراه بیمار(شفاهی،پمفلت و جزوات و;)

۱

بورد آموزشی(نظم و داشتن برنامه،علمی و به روز بودن مطالب)

۲

کامل و جدید بودن پمفلتهای آموزشی با توجه به بیمارهای بستری شده در بخش-

۳

ثبت آموزش به بیمار در گزارش پرستاری و فلوچارت

۴

انجام دستورالعملها و بخشنامه ها در ارتباط با مراقبتهای پرستاری

۵

چیدمان ترالی کد طبق دستورالعمل (ترتیب،تعداد،تاریخ

۶

تحویل و تحول ترالی کد و توجه به تاریخ انقضای وسایل

۷

ثبت درجه حرارت اتاق دارو،یخچال دارویی و داشتن فرم داروهای یخچال با امضاء مسئول داروخانه، توجه به داروهای داخل یخچال

۸

ارسال به موقع فرمهای تکمیل شده به واحد آموزش

۹

انجام آموزشهای داخل بخشی و ثبت اثربخشی آنها

۱۰

اسلاید ۸ :

امتیاز

نام شاخص

ردیف

 

شاخص های مربوط به امور مالی

۱

 

شاخص های مربوط به مدارک پزشکی

۲

 

شاخص های مربوط به نگهداشت تاسیسات

۳

 

شاخص های مربوط به نظافت و خدمات

۴

 

شاخص های مربوط به سیستم HIS

۵

اسلاید ۹ :

نام شاخص

ردیف

حضور منشی ها در حسابداری:جهت ممهور نمودن اسناد اعم از صورتحساب پرونده های بالینی با مهر پزشکان

۱

ثبت اطلاعات:چگونگی وارد کردن و صحت و سقم اطلاعات  وارده در HIS بر اساس اسناد بیمه ای و بالینی موجود

۲

ضمائم پرونده:موجود بودن اوراق مربوط به اطلاعات وارده در HIS طبق درخواست سازمان های بیمه.

۳

داشتن مهر و امضاء:موجود بودن مهر پزشکان و متخصصان هر بخش در دستورات پزشکی به تعداد اقامت روزانه بیمار و ممهور شدن صورتحساب بیمار

۴

چک کردن دستور پزشکان:کنترل دستورات پزشک و تطابق آنچه در HIS ثبت می گردد.

۵

مهر k 2 :موجود بودن مهر پزشکان تمام وقت در دستورات پزشکی و ویزیت که به نام ایشان ثبت می گردد.

۶

پیگیری در جهت رفع اشکال: تلاش هر بخش در رفع اشکالاتی که در ماههای گذشته به عنوان ایراد به ایشان منعکس گردیده است.

۷

اسلاید ۱۰ :

نام شاخص

ردیف

تکمیل بودن سربرگ اوراق پرونده

۱

وجود برگه شرح عمل در پرونده وتکمیل بودن برگ شرح عمل در پرونده

۲

همکاری  مناسب در زدن مهرهای پرونده بالینی ومالی

۳

پیگیری معرفی نامه بیمه ودقت در حفظ آن

۴

دقت در ثبت اطلاعات در HIS

۵

تکمیل تشخیص نهایی ومهر وامضاء در برگه پذیرش

۶

ارسال به موقع آمار

۷

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.