مقاله طراحی و اجرای مدیریت دانش در قالب عوامل کلیدی در سازمانهای خدماتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی و اجرای مدیریت دانش در قالب عوامل کلیدی در سازمانهای خدماتی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی و اجرای مدیریت دانش در قالب عوامل کلیدی در سازمانهای خدماتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی و اجرای مدیریت دانش در قالب عوامل کلیدی در سازمانهای خدماتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی و اجرای مدیریت دانش در قالب عوامل کلیدی در سازمانهای خدماتی :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

با پیشرفت سریع فناوری اطلاعات و ارتباطات بخش خدمات نیز به طور فزاینده ای تحت تاثیر این فناوری ها و کاربردهای آن قرار گرفته است و با بهره گیری از آن به دنبال فرصتهایی برای ارائه خدمات با کیفیت بالاتر می باشد همانطور که بخش خدمات به سمت دوره خدمات الکترونیک حرکت می کند سازمان های خدماتی با بهره گیری از ابتکارات مدیریت دانش به سازان های مبتنی بر دانش تبدیل می شوند و موفقیت سازمان های خدماتی تا حد زیادی بستگی به آن دارد دراین مقاله تلاش شده است عوامل کلیدی در طراحی و اجرای مدیریت دانش در سازمان های خدماتی شناسایی گردیده سپس با تجزیه و تحلیل چند نمونه سازمان خدماتی که به اشتراک گذاری و مدیریت دانش را اجرا نموده اند طراحی و اجرای مدیریت دانش در قالب هشت عامل دلایل بکارگیری، اهداف، دامنه کاربرد ، سازمان دهی ،روش کار، تکنولوژی، دستاوردها، مشکلات و محدودیتها ارائه گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.