مقاله فلاتر پره های دوار در جریان زیر صوت در پرواز هاور


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله فلاتر پره های دوار در جریان زیر صوت در پرواز هاور دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله فلاتر پره های دوار در جریان زیر صوت در پرواز هاور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله فلاتر پره های دوار در جریان زیر صوت در پرواز هاور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله فلاتر پره های دوار در جریان زیر صوت در پرواز هاور :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

در این مقاله رفتار آیروالاستیک و ناپایداری فلاتر پره های دوار در جریان زیر صورت تراکم ناپذیر و ناپایدار بررسی شده است. پره دوار یک سازه با انعطاف پذیری و با نسبت منظری بالا می باشد که سختی آن به صورت تابعی از سرعت دورانی افزایش می یابد. برای طراحی صحیح این گونه سازه ها باید خصوصیات مودال، از جمله فرکانس های طبیعی و شکل مودها بدرستی شناخته شوند. با توجه به ماهیت دورانی بودن پره های دوار نیروهای آیرودینامیکی اعمال شده بروی سطح ایرفویل به صورت تابعی از موقعیت طولی پره دوار خواهند بود. فرمولاسیون پره های دوار به همراه فلپ نصب شده در لبه فرار، به کمک معادلات لاگرانژ استخراج شده است. با استفاده از تئوری ایرودینامیک ناپایدار در پرواز هاور پدیده ایروالاستیسیته پره های دوار بررسی شده است و نتایج برای مثال عددی پره هلیکوپتر سیکورسکی H-3 بیان شده است. نتایج بدست آمده نشان می دهند که در سرعت دورانی خاصی از هاب، فرکانس های طبیعی دو مود به هم نزدیک گشته و تمایل به کوپل شدند دارند. این سرعت مرز فلاتر نامیده می شود و در طراحی پره های دوار سعی بر این است که سیستم فلپ نصب شده بروی لبه فار پره به گونه ای کنترل گردد که مرز فلاتر خارج از محدود سرعت دورانی نرمال هاب اتفاق بیافتد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.