مقاله مدل سنجش و بهینه سازی وفاداری مشتریان به ارائه کنندگان خدمات اینترنت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدل سنجش و بهینه سازی وفاداری مشتریان به ارائه کنندگان خدمات اینترنت دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدل سنجش و بهینه سازی وفاداری مشتریان به ارائه کنندگان خدمات اینترنت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل سنجش و بهینه سازی وفاداری مشتریان به ارائه کنندگان خدمات اینترنت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدل سنجش و بهینه سازی وفاداری مشتریان به ارائه کنندگان خدمات اینترنت :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

با توجه به رشد استفاده از اینترنت، تعداد ارائه کنندگان این خدمات در حال افزایش بوده و این موضوع رقابت را در بازار شدت بخشیده است زیرا جذب هر تک مشتری و نگهداری آن بسیار مشکل تر از گذشته گردیده است این امر عامل هدایت به سمت نابودی اقتصادی بسیاری از این ارائه کنندگان را فراهم خواهد کرد به همین دلیل ضرورت درک و هدایت قدرت وفاداری مشتری به عنوان سوژه ای پژوهشی برای کمک به زنده ماندن تامین کنندگان خدمات اینترنت بسیار مهم خواهد بود در نتیجه مقاله جاری مدلی را برای سنجش و بهینه سازی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به ارائه کنندگان خدمات اینترنت مطرح نموده است جهت بررسی مدل و فرضیات در نظر گرفته شده در آن پرسشنا مه ای تهیه و با روش آلفای کرونباخ اعتبار سنجی شده است همچنین با استفاده از روش تحلیل عاملی تایید و مدل معادلات ساختاری، برازندگی و فرضیات مطرح ارزیابی و با توجه به نتایج حاصل مورد تایید قرار گرفته اند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.