مقاله مدلی برای مدیریت راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان های بزرگ
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدلی برای مدیریت راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان های بزرگ دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدلی برای مدیریت راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان های بزرگ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلی برای مدیریت راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان های بزرگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدلی برای مدیریت راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان های بزرگ :
تعداد صفحات:۲۷
چکیده:
با اینکه سالها است که مفاهیم مربوط به مدیریت راهبردی در فضای مدیریتی کشور مطرح شده و تعداد قابل توجهی از سازمان هاه نیزتلاش کرده اند تا از این مفاهیم برای اداره بهتر فعالیتهای خود بهره گیرند ولی بررسی ها نشان می دهد که این ابزار دست آورد مثبت چندانی در کشور ما نداشته و در صد کمی از سازمان هایی که آن را به کار بسته اند نتایج موفقیت آمیزی از آن به دست آورده اند همین موضوع در حوزه مدیریت راهبردی فناوری اطلاعات نیز مصداق دارد تجربیات مختلف جهانی و ملی نشان میدهد که یکی از مشکلات و محدودیتهای راهبردی سازمان های بزرگ برای بهره برداری از فرصت ها و قابلیتهای فناوری اطلاعات، نبود روش، الگو و ابزار ساده و قابل استفاده در زمینه تدوین طرح راهبردی و برنامه اقدام است تدوین الگوی مناسب اولین گام موثر به منظور استفاده اثربخش و کارامد ازاین فناوری در راستای ماموریت اهداف ، مقاصد و راهبردها است این مقاله ضمن مرور کلی ادبیات موضوع، برروی الگو های مدیریت راهبردی مرتبط با فناوری اطلاعات متمرکز شده و باتوجه به ویژگی های سازمانهای بزرگ ضمن معرفی الگویی که طی یک تحقیق پیمایشی به تایید صاحبنظران رسیده است به ارائه فرایند و نتایج تحقیق می پردازد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.