مقاله تحلیل اثر زاویه حمله و موقعیت کانارد بر روی توزیع فشار بال در یک ساختار بال – کانارد دلتا شکل به کمک پچ نرم افزاری PSW


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل اثر زاویه حمله و موقعیت کانارد بر روی توزیع فشار بال در یک ساختار بال – کانارد دلتا شکل به کمک پچ نرم افزاری PSW دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل اثر زاویه حمله و موقعیت کانارد بر روی توزیع فشار بال در یک ساختار بال – کانارد دلتا شکل به کمک پچ نرم افزاری PSW  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل اثر زاویه حمله و موقعیت کانارد بر روی توزیع فشار بال در یک ساختار بال – کانارد دلتا شکل به کمک پچ نرم افزاری PSW،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل اثر زاویه حمله و موقعیت کانارد بر روی توزیع فشار بال در یک ساختار بال – کانارد دلتا شکل به کمک پچ نرم افزاری PSW :

تعداد صفحات:۷

چکیده:

مطالعات تجربی فراوانی پیرامون تأثیرات کانارد بر روی توزیع فشار بال در یک ساختار بال-کانارد دلتا شکل انجام گرفته است که البته با توجه به هزینه بالای ساخت مدل و هزینه‌های عملکردی تونل باد، استفاده از روش تجربی برای تمامی هواپیماها و پروژه‌های تحقیقاتی قابل انجام نیست. لذا در این مقاله اثر کانارد بر روی توزیع فشار بال در یک ساختار بال-کانارد دلتا شکل به کمک پچ نرم‌افزاری پنل متد RSW (شامل CMARC نرم‌افزار انجام تحلیل، POSTMARC به عنوان پردازشگر نتایج، DWT و LOFTSMAN) و مقایسه نتایج با حالت تئوری و تجربی مورد بررسی قرار گرفته است. با توجه به این نکته که نرم‌افزار مذکور یک کد پنل متد است و جریان در آن به صورت پتانسیل و در نتیجه غیر لزج، غیر چرخشی و تراکم‌ناپذیر فرض می‌شود و لذا توانایی مدل کردن جدایش جریان را ندارد. به این ترتیب نتایج به دست آمده با روش‌های تئوری برای جریان کاملاً چسبیده مطابقت دارد ولی با توجه به جدایش جریان در بال‌های دلتا شکل نتایج به دست آمده با حالت تجربی هم‌خوانی مناسبی ندارد اما پیش‌بینی رفتار ضرایب آیرودینامیکی تا حد خوبی با این کد قابل انجام است. همچنین با استفاده از نتایج به دست آمده می‌توان مشاهده نمود که اضافه نمودن کانارد سبب افزایش ضریب برآ می‌شود و میزان تغییرات ضریب برآ و چگونگی توزیع فشار بر روی سطح بال تا حد بسیار زیاد به زاویه حمله مؤثر کانارد و به میزان کمتر به زاویه حمله مدل و موقعیت مکانی کانارد نسبت به بال بستگی دارد، از طرفی نتایج حاصله از این نرم‌افزار تنها در زوایای کوچک که فرض چسبیدگی جریان منطقی است قابل استناد است. نتایج برای زوایای حمله مدل بین ۵ تا ۴۰ درجه، زاویه حمله کانارد ۰، ۶ و ۶- درجه و پنج موقعیت مکانی بالا، پایین، وسط، جلو و عقب برای کانارد نسبت به بال استخراج شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.