مقاله بکارگیری مدل میانگین فضای حالت برایاینورتر منبع امپدانس در سیستم های پیل سوختی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بکارگیری مدل میانگین فضای حالت برایاینورتر منبع امپدانس در سیستم های پیل سوختی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بکارگیری مدل میانگین فضای حالت برایاینورتر منبع امپدانس در سیستم های پیل سوختی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بکارگیری مدل میانگین فضای حالت برایاینورتر منبع امپدانس در سیستم های پیل سوختی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بکارگیری مدل میانگین فضای حالت برایاینورتر منبع امپدانس در سیستم های پیل سوختی :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

اینورتر منبع امپدانس اخیرابه عنوان یک راهکار برای تبدیل توان با هر دو قابلیت باک و بوست طراحی شده است . این اینورتر یک تبدیلDC/ACیک مرحله ای ساده را برای پیل های سوختی فراهم می کند .این اینورتر ا ز یک شبکه امپدانس (LC)منحصر بفرد جهت اتصال مدار اصلی اینورتر به پیل سوختی (یا منبع(DCاستفاده می کند . در این مقاله ابتدا مدل میانگین فضای حالت برای اینورتر منبع امپدانس محاسبه شده و سپس جهت کنترل خروجیAC اینورتر , از کنترل ولتاژ خازن شبکه امپدانس , با روش مدل میانگین فضای حالت استفاده شده است . همچنین حالت گذرا و نیز تاثیر افت ولتاژ DCورودی در آن بررسی شده است . همانطور که در نتایج شبیه سازی مشاهده می شود مدل میانگین در مقایسه با مدل مداری, پاسخ مناسبی داشته است . شبیه سازیها در محیطMATLAB انجام شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.