پاورپوینت تعامل ابعاد ساختاری و محتوایی سازمان


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل فشرده
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت تعامل ابعاد ساختاری و محتوایی سازمان دارای ۳۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت تعامل ابعاد ساختاری و محتوایی سازمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت تعامل ابعاد ساختاری و محتوایی سازمان

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت تعامل ابعاد ساختاری و محتوایی سازمان

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت تعامل ابعاد ساختاری و محتوایی سازمان :

اسلاید ۱ :

علم مدیریت علم چگونگی ایجاد تحول از طریق اعمال مجموعه وظایفی (مانند کنترل, سازماندهی، 😉 در ارکان و عوامل تشکیل دهنده سازمان (مانند ساختار و تشکیلات، مقررات و دستورالعمل، منابع مادی و انسانی، سیستمها و روشها، 😉 در جهت بهره وری بیشتر .

اسلاید ۲ :

انواع دانش

دانش صریح و آشکار ( دانش مکتوب ومدون که با واژگان علمی قابل انتقال است و از طریق کتابها و منابع علمی مهم به دست می آید)

.

  1. دانش پنهان ( تجارب بیان نشدنی افراد است و به سادگی قابل انتقال نیست.

اسلاید ۳ :

زمینه های یاد دهندگی مدیران

  1. ایده ها ودیدگاه ها درباره چگونگی سازماندهی انسانها ومنابع و فن آوری در سازمان.
  2. ارزشها و فرهنگی که سازمان باید آنها را بیاموزد تا بتواند در جامعه توفیق خدمت داشته باشند.
  3. توانمن سازی کارکنان وتبدیل تغییرات محیطی به نیروهای مثبت و سازنده برای پیشرفت و رشد سازمان و سرانجام قدرت تصمیم گیری های دشوار.

اسلاید ۴ :

سازمان یادگیرنده عبارت است از مهارت و توانائی سازمان در ایجاد کسب وانتقال دانش واصلاح رفتارافراد برای انعکاس دانش وبینش جدید.

اسلاید ۵ :

سازمان یادگیرنده سازمانی است که دارای
توانائی ایجاد و کسب وانتقال دانش است و
رفتار خودش را طوری تعدیل میکند که
منعکس کننده دانش ودیدگاه های جدید باشد.

اسلاید ۶ :

به دست آوردن اطلاعات درباره ماموریت و اهداف سازمان برای توانمند سازی کارکنان وتوسعه سازمانهای نوآور- حساس وحیاتی است.درک روشن از فعالیتهای اصلی سازمان منجر به دستیابی به اهداف وماموریتهای سازمانی میشود ودر کارکنان تعهد ایجاد میکند.

اسلاید ۷ :

در محیط رقابتی شدیدتر کارکنان برای رفتن
به طرف مخاطره کردن تشویق میشوند و
دست به نوآوری میزنند.

اسلاید ۸ :

مدیران باید افراد وگروهها را برای بهبود
مستمر فرایند کاروتلاش برای ارائه ایدههای
جدید تشویق کنند.

اسلاید ۹ :

یادگیری از شکستها وناکامیهای گذشته وگفتن
برای دیگراعضای ستادی سازمان درباره فعالیتها وتجارب موفق.فرایندانتقال دانش از
بخشهای دیگر سازمانهاست.

اسلاید ۱۰ :

کارگروهی وتیمی مهارت کارکنان را برای حل مشکلات وتوسعه ایده های نودرسازمان
امکان پذیرمی کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.