مقاله مدلسازی پدیده خستگی سیکل کم (ULCF) در رفتار غیر خطی بادبند


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدلسازی پدیده خستگی سیکل کم (ULCF) در رفتار غیر خطی بادبند دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدلسازی پدیده خستگی سیکل کم (ULCF) در رفتار غیر خطی بادبند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلسازی پدیده خستگی سیکل کم (ULCF) در رفتار غیر خطی بادبند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدلسازی پدیده خستگی سیکل کم (ULCF) در رفتار غیر خطی بادبند :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

پاسخ چرخه ای ساختمانهایی با قابهای بادبندی شده هم مرکز فولادی نسبت به رفتار المانهای بادبند بسیار حساس می باشد بنابراین مدلسازی دقیق رفتار غیرخطی بادبند که در برگیرنده مکانیزم گسیختگی نیز باشد در ارزیابی عملکرد لرزه ای قابهای بادبندی شده هم مرکز فولادی بسیار ضروری می باشد. گسیختگی ناشی از خستگی سیکل کم (ULCF) در بادبندهای هم مرکز فولادی، اتصالات خمشی فولادی و کلیه اجزایی که مستعد تشکیل مفصل پلاستیک هستند یک حالت حدی بسیار مهمی است. بنابراین مدلسازی این پدیده در بررسی رفتار غیرخطی بادبند از اهمیت فراوانی برخوردار است. در این مقاله با استفاده از یک مدل فیزیکی که بر پایه سطح تسلیم، رفنار سخت شونده چرخه ای عضو بادبند دو سر مفصل فولادی را تحت بارگذاری چرخه ای مدلسازی می کند با اعمال توابع خرابی اصلاح کرده و فرمولبندی جدیدی را که پدیده (ULCF) واثرات خرابی ناشی از خستگی روی رفتار چرخه ای عضو را مدلسازی می کند، ارائه می شود. نتایج تحلیلی مدل با نتایج آزمایشگاهی موجود برای دو نمونه بادبند مقایسه شده و تطابق خوبی بین این دو مشاهده می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.