مقاله مسیریابی بهینه تریلرها در ترمینال کانتینری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مسیریابی بهینه تریلرها در ترمینال کانتینری دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مسیریابی بهینه تریلرها در ترمینال کانتینری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مسیریابی بهینه تریلرها در ترمینال کانتینری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مسیریابی بهینه تریلرها در ترمینال کانتینری :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
فرآیند MAE در زمره فرایندهای دفع حرارتی در درجه حرارت پایین محسوب می گردد. حرارت دهی با استفاده از امواج ماکروویو به عنوان یک تکنیک جالب توجه در فراهم سازی یک بستر مناسب گرمایش با حجم بالا و همچنین دارای راندمان بهبود یافته در مقایسه با سایر روش های متداول کنونی، مطرح می باشد. توانایی حرارت دهی سریع مخلوط نمونه و حلال در این تکنیک،اصلی ترین مزیت MAE محسوب می گردد. بارزترین مورد کاربرد این شیوه در حذف PAHs، فنل ها و PCBs از خاک ها و رسوبات بوده است. از آنجا که تا کنون در این زمینه تحقیقات اندکی در کشور ما انجام گرفته است، زوم مطالعات جامعتر در این رشته بیشتر احساس می شود. برای انجام آزمایشات، پنج نوع دانه بندی مختلف و سه غلظت آلودگی ۱۰۰۰، ۵۰۰۰ و ۱۰۰۰۰ میلی گرم بر کیلوگرم خاک آلوده، در نظر گرفته شدند. نتایج حاکی از این بودند که وجود مواد آلی طبیعی و اسیدهای هیومیک در خاک، راندمان دفع حرارتی را مستقل از دانه بندی بستر آلوده کاهش می دهند. کمترین میزان کارایی فرایند در نمونه ماسه ای حاوی بار آلی اولیه و بیشترین میزان آن در خاک کائولینیتی که فاقد هر گونه بار آلی اولیه بود مشاهده شد. با افزایش غلظت آلودگی در بافت آلوده، از کارایی فرآیند حذف کاسته شد بهگونه ای که شیب تغییرات راندمان حذف در محدوده غلظت های ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ppm تیزبر از محدوده غلظت های پایین تر (۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ppm) مشاهده گشت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.