مقاله ساخت نوعی میراگر نیمه فعال دوکاره برای کنترل هوشمند و غیر هوشمند سازه ها به روش سوئیچینگ


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ساخت نوعی میراگر نیمه فعال دوکاره برای کنترل هوشمند و غیر هوشمند سازه ها به روش سوئیچینگ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ساخت نوعی میراگر نیمه فعال دوکاره برای کنترل هوشمند و غیر هوشمند سازه ها به روش سوئیچینگ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ساخت نوعی میراگر نیمه فعال دوکاره برای کنترل هوشمند و غیر هوشمند سازه ها به روش سوئیچینگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ساخت نوعی میراگر نیمه فعال دوکاره برای کنترل هوشمند و غیر هوشمند سازه ها به روش سوئیچینگ :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

در کنترل نیمه فعال سازه ها برخلاف روش فعال،نیازی به منبع وارد کننده انرژی خارجی جهت کنترل رفتار سازه نیست و درواقع این ابزار کنترل هستند که می توانند به شکل هوشمند و یا مکانیکی با توجه به خصوصیات زلزله رخداده رفتار سازه را کنترل نمایند.در این تحقیق نوعی از این ابزار کنترل نیمه فعال با امکانات موجود در داخل کشور ساخته شد.برای متغیر ساختن خصوصیات میراگر از ۶ لوله عبور جریان سیال در اطراف سیلندرمیراگراستفاده شد که در مسیر ۴ لوله شیرهای سلونویدی که قابلیت باز و یا بسته شدن با دریافت ولتاژ را دارند تعبیه شد و بااین کار ۵ سطح
از کنترل برای تغییر میرائی قابل دسترسی شد.این نمونه تحت فرکانسهای مختلف بارهای رفت و برگشتی با دامنه های مختلف و حالتهای مختلف باز و یا بسته شدن شیرهاموردآزمایش قرار گرفت و مشاهده شد که هرچه تعداد حالتهای سوئیچینگ و یا باز و بسته بودن شیرها بیشتر باشد دامنه وسیعتری از نیروهاوظرفیت میرائی بیشتر انرژی ایجادمیشود.درادامه با طراحی و تعبیه سوپاپهای عبور یکطرفه روغن در سرپیستون این قابلیت به قطعه داده شد تا در فشار، روغن از طریق سوپاپها به راحتی عبور کرده و قطعه در فشار نیرو نگیردوبه محض قرارگرفتن در کشش به دلیل بسته بودن شیرهای سلونویدی روغن اجازه برگشت نداشته و قطعه تحمل نیرو میکند. با تعبیه این قطعه که از جنس فولاد مقاومت بالا نیز می باشد،به عنوان قسمتی از بادبند علاوه بر اینکه از کمانش بادبند در فشار جلوگیری میشود،تغییر مکانهای پلاستیک ایجاد شده در بادبند به علت نیروهای کششی با کوتاه شدن طول قطعه جبران میگردد. همچنین دو سنسور حس کننده فلز در مکانهای معین تعبیه شد تا با باز کردن شیرها در کشش اجازه برگشت به روغن را داده و از تغییر مکان فشاری بیش از حد نیز جلوگیری گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.