مقاله بررسی پدیده خوردگی در سطوح داخلی و مواضع جوشکاری لوله های مجموعه باک بنزین خودرو و راه های بهبود آن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی پدیده خوردگی در سطوح داخلی و مواضع جوشکاری لوله های مجموعه باک بنزین خودرو و راه های بهبود آن دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی پدیده خوردگی در سطوح داخلی و مواضع جوشکاری لوله های مجموعه باک بنزین خودرو و راه های بهبود آن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی پدیده خوردگی در سطوح داخلی و مواضع جوشکاری لوله های مجموعه باک بنزین خودرو و راه های بهبود آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی پدیده خوردگی در سطوح داخلی و مواضع جوشکاری لوله های مجموعه باک بنزین خودرو و راه های بهبود آن :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
امکان زنگ زدگی در سطوح داخلی و بخصوص مواضع جوشکاری و اتصال لوله های مجموعه باک بنزین و گسترش میدان خوردگی در اطراف موضع اتصال به بدنه باک بنزین از استحکام مجموعه کاسته وهمچنین با شکل گیری محصول خوردگی با نیروی چسبندگی پائین و تلاطم طبیعی سوخت سبب حضور ذرات میکرونیزه زنگ آهن در سوخت شده و با انتقال سوخت به مجاری عبور بنزین و محفظه احتراق، ذرات اکسید فلزی موجود به عنوان یک جسم خارجی شرایط سایش در قطعات موتوری و مسدود شدن مسیر انتقال سوخت را تشدید کند، که این عیب می تواند باعث گرفتگی انژکتور ها شود و با بروز این عیب انتقال سوخت به محفظه احتراق به طور مناسب صورت نگرفته و کاهش عملکرد مفید موتور و عدم مصرف صحیح سوخت را بوجود می آورد، و در نهایت با کاهش عملکرد مفید سیستم سوخت رسانی، مسئله تعمیر و یا تعویض آنها را ضروری می سازد، از این میان قطعاتی همچون مجموعه باک بنزین، پمپ انزکتور، نازل انژکتور، پیستون ، سوپاپ و … را می توان نام برد.
بر حسب بررسی های صورت گرفته بر روی نمونه باک هایی از خودروهای ساخت داخل و وارداتی ، بروز خوردگی در لوله های مجموعه باک بنزین و دیگر اجزای سیستم سوخت رسانی مشاهده شده و از دیدگاه متالورژنی – مکانیکیمورد بررسی قرار گرفته اند، که تشدید عیب خوردگی مذکور به دلیل عدم توجه به نکات متالورژنی در فرایند انتخاب مواد، پوشش دهی، فرایند جوشکاری و نیز شرایط بنزین موجود در سطح کشور بوده . در این تحقیق بر روی لوله های مجموعه باک بنزین که شامل لوله ورودی باک بنزین، لوله هوای باک بنزینو همچنین لوله بخار بنزین بوده و دچار خوردگی شده اند، بررسی های دقیق صورت می گیرد و با شناسایی دقیق تر محصولات خوردگی، چگونگی مکانیزم خوردگی مورد مطالعه قرار می گیرد و در نهایت راه کارهای عملی جهت کاهش خودرگی و بهبود عملکرد سیستم سوخت رسانی به صورت مستدل معرفی می گردند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.