مقاله مقایسه عملکرد سوخت دی متیل اتر DME استحصال شده از گاز طبیعی NGدر موتور دیزلی و خودرو از دیدگاه توازن بازده انرژی از چاه تا چرخ


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه عملکرد سوخت دی متیل اتر DME استحصال شده از گاز طبیعی NGدر موتور دیزلی و خودرو از دیدگاه توازن بازده انرژی از چاه تا چرخ دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه عملکرد سوخت دی متیل اتر DME استحصال شده از گاز طبیعی NGدر موتور دیزلی و خودرو از دیدگاه توازن بازده انرژی از چاه تا چرخ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه عملکرد سوخت دی متیل اتر DME استحصال شده از گاز طبیعی NGدر موتور دیزلی و خودرو از دیدگاه توازن بازده انرژی از چاه تا چرخ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه عملکرد سوخت دی متیل اتر DME استحصال شده از گاز طبیعی NGدر موتور دیزلی و خودرو از دیدگاه توازن بازده انرژی از چاه تا چرخ :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

محدودیت های اقتصادی ناشی از افزایش قیمت سوخت های مایع کلاسیک مثل بنزین و گازوئیل و قوانین روبه رشد و سختگیرانه محیط زیستی موجب توجه روز افزون به منابع نوین تامین سوخت در حمل و نقل گردیده است .
هر چند در دهه اخیر به سوخت های غیر فسیلی یا منابع تجدید پذیر مثل هیدروژن H2 و سوخت های زیستیBiofuelsتوجه ویژه ای شده است ، ولی به دلیل ویژگیهای فنی و عملکردی موتورها و خودروها بر پایه سوخت های فسیلی ، این سوخت ها نتوانسته اند جایگاه بسیار تاثیرگذاری در چرخه اقتصادی داشته باشند .
رویکرد به ماشینهای محرک مبدل انرژی مثل سلول های سوختی Fuel Cells و یا خودروهای برقی خورشیدی و موتورهای استرلینگ نیز تاکنون نتوانسته اند جایگزین مناسبی برای موتورها و خودروهای کلاسیک و متداول باشد .
در میان سوخت های نو سوخت های استحصال شده از منابع گاز طبیعی ، سوخت دی متیل اتر به دلیل ساختارهیدروکربوری و تطبیق بهتر با موتور دیزل و محرکه های در دست تولید و اتکاء به منابع سرشار و پراکنده گاز طبیعی در سطح جهانی توجه دست اندر کاران استراتژی انرژی را در حمل و نقل به خود جلب کرده است .
در این مقاله که حاصل انجام یک تحقیق کاربردی در عملکرد موتور دیزلی پاشش مستقیم با سوخت DMEیاCH3-O-CH3 استحصال شده از گاز متان CH4 می باشد یک نوع مقایسه آماری و نظری در زمینه توازن انرژی و بازده آن از مرحله استخراج تا ایجاد حرکت در چرخ خودروها تحت عنوان راندمان از چاه تا چرخwell to wheel efficiencyو توازن انرژی در موتور و خودرو برای سوخت DMEدر مقایسه با سایر سوخت های مایع و گازی انجام شده است که نکات قابل تاملی را در بر دارد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.