مقاله اولویت بندی اقدامات استراتژیک سازمان های مشتری محور با کاربرد : Fuzzy- QFD تلفن همراه در مخابرات


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اولویت بندی اقدامات استراتژیک سازمان های مشتری محور با کاربرد : Fuzzy- QFD تلفن همراه در مخابرات دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اولویت بندی اقدامات استراتژیک سازمان های مشتری محور با کاربرد : Fuzzy- QFD تلفن همراه در مخابرات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اولویت بندی اقدامات استراتژیک سازمان های مشتری محور با کاربرد : Fuzzy- QFD تلفن همراه در مخابرات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اولویت بندی اقدامات استراتژیک سازمان های مشتری محور با کاربرد : Fuzzy- QFD تلفن همراه در مخابرات :

تعداد صفحات:۲۵

چکیده:

رقابتی شدن بازارها و ارتقاء سطح انتظارات مشتریان موجب شده است امروزه مشتری از بازی کردن در نقش یک مصرف کننـده قانع فراتر رود . (Quality Function Deployment )QFD به عنوان یکی از ابزارهای نوین مهندسی کیفیت مطرح است کـه فلـسفه QFD اصلی کاربرد آن لحاظ نمودن خواسته های مشتریان در مراحل مختلف تکوین محصول یا خدمت است ؛ لیکن خانهکیفیـت در تنها بیانگرعقایدلفظی ومبهم بیان شده توسط انسان است . منطق Fuzzy قادر است زبان مبهم مشتری درخانه کیفیـت QFD را بـهصورت اعداد فازی درآورد ه و به شکل گویاتری سازمان هارا از ندای مشتری بهره مندکند . بطور خاص هدف از Fuzzy-QFDکمک بهسازمان ها در اولویت بندی اقدامات استراتژیک و انتخاب کارآمدترین آنها در جهت افزایش رضایتمندی مشتری است . در این مقاله کاربرد یک رویکرد مبتنی بر Fuzzy-QFD در بخش تلفن هم راه مخابرات مطرح شده است . با استفاده از منطق فازی ماتریس روابط و سایر قسمت های خانه کیفیت ازحالت لفظی مبهم خارج شده و چگونگی کاربرد توام خانه کیفیت ومنطق Fuzzy بـه همراه افزودن چهار بخش جدید Fuzzy به خانه کیفیت نشان داده می شود . به منظور رتبـه بنـدی اقـدامات اسـت راتژیک از فـاکتورمطلوبیت فازی استفاده شده است که بیانگر حاشیه سود سازمان و رضایت مندی مشتری از کاربرد هر اقدام اسـتراتژیک اسـت . در پایان،افزایش تعداد BTS بعنوان مهمترین اقدام استراتژیک شناخته شده است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.