مقاله تعیین عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان الکترونیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان الکترونیکی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان الکترونیکی :

تعداد صفحات:۲۲

چکیده:

خلق ارزش برا ی مشتر ی، یکی از مهمتر ین عوامل سودآور ی بنگاه های اقتصادی م ی باشد . رقابـت در عرصـه خلق ارزش برا ی مشتر ی و تلاش برا ی دستیابی به مزیت رقابتی پایدار و برتـر ی اسـتراتژ یک نـسبت بـه رقبـا موجب گردیده است تا توجه به مشتر ی و کسب رضا یت و ی از اهمیت والایـی برخـوردار باشـد . فـروش در فضای الکترون یک که ت وأم با رقابت کامل بنگاهها ی اقتـصاد ی اسـت از یـ ک سـو و توسـعه فناور یهـا ی نـو ین اطلاعاتی و ارتباط ی از سو ی د یگر موجب گرد یده است کـه مـشتر یان نقـش تع یـی ن کننـده ا ی در بقـا یـ ا زوال
فروشگاههای الکترونیک داشته باشند . هدف این تحقیق، اندازه گیری رضایتمندی مشتریان الکترونیکی و تعیین عوامل مؤثر بر آن و نیز ارائـه راهکارهـا ی مفیـ د بـرا ی اتخـاذ اسـتراتژ یهای مناسـب از سـو ی فروشـگاهها ی الکترونیک می باشد . نتایج ا ین تحقیق نشان م ی دهد که عواملی چـون ق یمـت، ک یفیـ ت، قابلیـ ت اطمینـان از محصول، کارایی تبادل اطلاعات، آخرین وضع یت سفارش ۳ و مد یریت مرجوعات به عنوان مهمتـر ین عوامـل مـــــــــــــــؤثر بـــــــــــــــر رضـــــــــــــــایتمندی مـــــــــــــــشتریان مطـــــــــــــــرح می باشند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.