مقاله تعیین عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان الکترونیکی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تعیین عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان الکترونیکی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تعیین عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان الکترونیکی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تعیین عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان الکترونیکی :
تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
خلق ارزش برا ی مشتر ی، یکی از مهمتر ین عوامل سودآور ی بنگاه های اقتصادی م ی باشد . رقابـت در عرصـه خلق ارزش برا ی مشتر ی و تلاش برا ی دستیابی به مزیت رقابتی پایدار و برتـر ی اسـتراتژ یک نـسبت بـه رقبـا موجب گردیده است تا توجه به مشتر ی و کسب رضا یت و ی از اهمیت والایـی برخـوردار باشـد . فـروش در فضای الکترون یک که ت وأم با رقابت کامل بنگاهها ی اقتـصاد ی اسـت از یـ ک سـو و توسـعه فناور یهـا ی نـو ین اطلاعاتی و ارتباط ی از سو ی د یگر موجب گرد یده است کـه مـشتر یان نقـش تع یـی ن کننـده ا ی در بقـا یـ ا زوال
فروشگاههای الکترونیک داشته باشند . هدف این تحقیق، اندازه گیری رضایتمندی مشتریان الکترونیکی و تعیین عوامل مؤثر بر آن و نیز ارائـه راهکارهـا ی مفیـ د بـرا ی اتخـاذ اسـتراتژ یهای مناسـب از سـو ی فروشـگاهها ی الکترونیک می باشد . نتایج ا ین تحقیق نشان م ی دهد که عواملی چـون ق یمـت، ک یفیـ ت، قابلیـ ت اطمینـان از محصول، کارایی تبادل اطلاعات، آخرین وضع یت سفارش ۳ و مد یریت مرجوعات به عنوان مهمتـر ین عوامـل مـــــــــــــــؤثر بـــــــــــــــر رضـــــــــــــــایتمندی مـــــــــــــــشتریان مطـــــــــــــــرح می باشند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.