مقاله دسته بندی و انتخاب روش پیش بینی مناسب برای تقاضای قطعات یدکی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله دسته بندی و انتخاب روش پیش بینی مناسب برای تقاضای قطعات یدکی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله دسته بندی و انتخاب روش پیش بینی مناسب برای تقاضای قطعات یدکی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله دسته بندی و انتخاب روش پیش بینی مناسب برای تقاضای قطعات یدکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله دسته بندی و انتخاب روش پیش بینی مناسب برای تقاضای قطعات یدکی :
تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
پیش بینی تقاضا یکی از مهمترین موضوعات مدیریت موجودی است . برای تصمیصم گیری اثربخش در حوزه مدیریت موجودی و برنامه ریزی تولید، پیش بینی تقاضا برای دوره های آتی ضروری است . دسته بندی الگوهای مختلف تقاضا انتخاب روش پیش بینـی را ساده ترکرده وجزءعناصر اصلی بسته های نرم افزاری کنترل موجودی به شمار میرود . شیوه رایج دربسته های نرم افزاری کنترل موجودی صنایع طبقه بندی الگوهای مختلف تقاضا بصورت دلخواه و سپس انتخاب د ستورالعمل تخمـین و روش کنتـرل موجـودی بمنظور پیش بینی الزمات آینده و مدیریت موجودی مناسب می باشد . در این مقاله ابتدا ر ویکردهای مختلف دسـته بنـدی تقاضـا موردبررسی قرارگرفته وسپس روش پیش بینی مناسب برای هر گروه براساس معیارهای خطا انتخـاب میـشوند . تقاضـای قطعـات
یدکی درمجتمع پتروشیمی اراک به من ظور دسته بندی وانتخاب رویکرد پیش بینی مناسب برای ۷۱۳ قلم موجودی وبـرای ۵ سـال متوالی مورد بررسی قرار گرفته است . در ایـن مقالـه روشـهای پـیش بینـی هموارسـازی نمـایی سـاده (Single Exponential Smoothing)کروستون، (LS )Leven&Segerstedt ( ، Croston و روش ارائه شده بویسله ( SB ) Syntetos&Boylan با استفاده از معیارهای عملکرد MASE (Mean Absolute Scaled Error و A-MAPE(Adjusted Mean Absolute Percentage Error) مقایسه می شوند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.