مقاله مدل شبیه سازی مکانیابی هاب برای خطوط هوایی با در نظر گرفتن باندهای فرود – پرواز در جهت کاهش ازدحام
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدل شبیه سازی مکانیابی هاب برای خطوط هوایی با در نظر گرفتن باندهای فرود – پرواز در جهت کاهش ازدحام دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدل شبیه سازی مکانیابی هاب برای خطوط هوایی با در نظر گرفتن باندهای فرود – پرواز در جهت کاهش ازدحام کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل شبیه سازی مکانیابی هاب برای خطوط هوایی با در نظر گرفتن باندهای فرود – پرواز در جهت کاهش ازدحام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدل شبیه سازی مکانیابی هاب برای خطوط هوایی با در نظر گرفتن باندهای فرود – پرواز در جهت کاهش ازدحام :
تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
Marianov و Serraیک مدل صفM/D/cبرای مکانیابی هاب در خطوط هوایی با در نظر گرفتن مساله ازدحام در هاب توسعه دادند . مولفین در آن تحق یق با مجزا کردن باندها ی فرود و پرواز، صرفا باندهای فرود را مبنـا ی تجزیـ ه و تحلیـ ل فرودگاهها قرار داده و مقاد یر به ینه را ن یز تنها برا ی تعداد باندها ی فرود محاسبه نموده اند . در این مقاله با اسـتفاده از شـب یه – سازی نشان م یدهیم که اولا اگر در مدل Marianov و Serra مقادیر بهینه تعداد باندهای پرواز را محاسـبه نمـا ییم , تعـداد بهینه باندها ی پرواز کمتر یا مساو ی تعداد به ینه باندها ی فرود خواهد بود که نت یجه بس یار مهم ی در مورد صـف هـا ی M/D/cمیباشد . ثانیا نشان می دهیم که اگر برای فرودگاه های هاب، محاسبات برای مکانیابی هاب و تعداد باندهای احداثی در هر یک بر اساس فرض وجود باندهای فرود – پرواز صورت گیرد، هزینه ها به طور قابل ملاحظه ای کاهش خواهند یافت
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.