مقاله استفاده از مدل Servequal در عبور از گذرگاه تغییر در بکارگیری از فناوری اطلاعات در تبدیل Organization به Lean Enterprise


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله استفاده از مدل Servequal در عبور از گذرگاه تغییر در بکارگیری از فناوری اطلاعات در تبدیل Organization به Lean Enterprise دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استفاده از مدل Servequal در عبور از گذرگاه تغییر در بکارگیری از فناوری اطلاعات در تبدیل Organization به Lean Enterprise  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استفاده از مدل Servequal در عبور از گذرگاه تغییر در بکارگیری از فناوری اطلاعات در تبدیل Organization به Lean Enterprise،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استفاده از مدل Servequal در عبور از گذرگاه تغییر در بکارگیری از فناوری اطلاعات در تبدیل Organization به Lean Enterprise :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

در مسیر بی انتها و سیری ناپذیر بشر چه به جهت تنوع و انتظاراتش و کسب رضایت مشتری (شهروندان ) و برنامه ریزی و اجرا در حوزه بزرگی مانند شهرداری آنهم در تهران کاری بس بزرگ و دشوار می نماید و در این مسیر بی ایان نمی توان بدون نقشه راه وارد و موفق شد و به نظر میرسد که یکی ازماموریت های استراتژیک شهرداری کسب رضایت شهروندان بوده و این مهم درگرو فهم نیازهای شهروندان محقق می گردد و قبل از هر کاری می بایست درکو فهم صحیحی از نیازهای شهروندان را داشت که برای دانستن این مهم با مدلهایی مانند (VOC یا Servequal) نیازهای اولویت بندی شده شهروندان را فهم و با رفع شکافهای حاصل از یافته های مدل ابتدا مسیر تغییر سازمان متکی بر منابع قدیم (Organization) به سازمان مبتنی بر (فناوری اطلاعات Enterprise) مهیا و تغییر حاصل را در سازمان نهادینه تا مجری (شهرداری)، در مراحل آغازین پروژه ، به جای جمع آوری و دریافت نتایج، خود اقدام به تحلیل و برنامه ریزی استراتژیک سازمانی ننماید.
که محققین در فهم این نیازها، تحقیقی را به صورت توصیفی پیمایشی درحوزه استان قزوین در یک نمونه آماری ۲۰۰ نفری که به صورت نمونه گیری تصادفیخوشه ای در ۵ بعد شامل (عوامل محسوس، قابلیت اعتبار، پاسخگویی، اطمینان خاطر، همدلی) که هر کدام از این ابعاد دارای چندین مولفه بوده که در قالب پرسشنامه در ۲۲ سوال تهیه و محاسبات با روش MCDM انجام که اولین اولویت بندی نیازهای شهروندان به ترتیب زیر بدست آمد که می تواند به عنوان نمونه در شهر تهران نی زانجام تا سرمایه گذاری انجام شد ه در حوزه IT جهت رفع نیازهای اولویت بندی شده شهروندان صورت پذیرفته و همراهی آنان رانیز در پی داشته باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.