مقاله مطالعه تأثیر توأم هندسه تخریب و ترک لبه ای ؛ بر تغییرات فاکتور شدت تنش مودهای اول و دوم شکست و آنالیز مودال صفحه آلومینیومی با بهره گیری از روش المان محدود


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه تأثیر توأم هندسه تخریب و ترک لبه ای ؛ بر تغییرات فاکتور شدت تنش مودهای اول و دوم شکست و آنالیز مودال صفحه آلومینیومی با بهره گیری از روش المان محدود دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه تأثیر توأم هندسه تخریب و ترک لبه ای ؛ بر تغییرات فاکتور شدت تنش مودهای اول و دوم شکست و آنالیز مودال صفحه آلومینیومی با بهره گیری از روش المان محدود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه تأثیر توأم هندسه تخریب و ترک لبه ای ؛ بر تغییرات فاکتور شدت تنش مودهای اول و دوم شکست و آنالیز مودال صفحه آلومینیومی با بهره گیری از روش المان محدود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه تأثیر توأم هندسه تخریب و ترک لبه ای ؛ بر تغییرات فاکتور شدت تنش مودهای اول و دوم شکست و آنالیز مودال صفحه آلومینیومی با بهره گیری از روش المان محدود :

تعداد صفحات:۵

چکیده:

نظر به اینکه انجام مطالعه در خصوص عوامل تاث یر گذا ر بر پیش بینی طول عمر کارکرد قطعات گوناگون صنعتی در فرآیند طراحی و ساخت، به لحاظ اهمیت در جا یگاهی خاص قرار دارد ، مقاله حاضر به صورت ویژه، به بررسی تأثیر توام هندسه تخریب و ترک لبه ای بر تغییرات : فرکانس طبیعی و نیز فاکتور شدت تنش قطعه مورد آزمـایش ( صـف حه آلومینیـومی ) ، بـا بهـره گیری از روش المان محدود می پردازد . نتایج حاصله حکا یت از آن دارد که ، در صفحه آلومن یومی با شرا یط مرزی اولیه، از م یـ ان وضـع یتهای گونـاگون تخریب در نظر گرفته شده به لحاظ شکل هندسی ؛ تخر یبهایی بـا هندسـه مستطیلی ، مثلثی و مربعی به ترت یـ ب حـدا کثر تغ ییـ رات را در فرکانـسهای طبیعی و فاکتور شدت تنش مود اول ودوم شکست ا یجاد مـی نما ینـد . ایـ ن درحالی است که با اعمال تغ ییراتـی در شـرا یط مـرزی ، تخر یـ ب بـا شـکل هندسی دایره ، حداکثر تغ ییر را در فاکتور شـدت تـنش مـود اول شکـست ضمن حفظ سا یر نتا یج قبـل بـه ارمغـان خواهـد آورد . لـذا از دسـتاوردهای حاصل از تحقیق انجام شده ؛ در جهت آنالیز،مطالعـه، تـشخ یص وتخمـ ین پارامتر های اثر گذار بر : رشد ترک، خستگی، شکست و طول عمر سازه ها در عرصه های گوناگون تحقیقاتی و صنعتی ، می توان بهره جست .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.