مقاله مدلی از ارزیابی تجارت الکترونیک مبتنی بر پیش و پس گزینش (ex-ante/ex-post)


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدلی از ارزیابی تجارت الکترونیک مبتنی بر پیش و پس گزینش (ex-ante/ex-post) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدلی از ارزیابی تجارت الکترونیک مبتنی بر پیش و پس گزینش (ex-ante/ex-post)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلی از ارزیابی تجارت الکترونیک مبتنی بر پیش و پس گزینش (ex-ante/ex-post)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدلی از ارزیابی تجارت الکترونیک مبتنی بر پیش و پس گزینش (ex-ante/ex-post) :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

امروزه مدل های تجاری جدید همواره در تجارت الکترونیک مورد استقبال و نقش و سهم بزرگی در دنیای تجارت الکترونیک دارد. شاید مهمترین اهدافی که از یک مدل تجاری انتظار می رود مانند:
– پیشنهاد یک ساختار تئوری مناسب برای تعیین کردن، رده بندی کردن، برآورد کرد ، اندازه گیری کردن و نمونه کردن فشای کسب و کار در محیط تجاری است.
– یک دوره تجربی برای توصیف، فهرست بندی و تجیه و تحلیل کردن ایجاد کرده و مدل های تجاری موثر تر را معرفی و تبیین کند.
– توسعه ابزار رایانه ای در راستای پشتیبانی از طراحی، ارزیابی، معیار سنجی، انتقاد کردن و شبیه سای مدل های تجاری جدید.
در دنیای تجاری امروز مفاهیم تجارت الکترونیکی یک کشش نسبتا مناسب را پیدا کرده ، ولی وفور شکستهای متعدد در تجارت الکترونیک بیانگر این موضوع است که روشهای مورد استفاده یا مورد قبول واقع نشده یا تاثیر ضعیفی داشته اند. در این مقاله به دنبال بررسی نمایم روشهای متداول نیستیم، بلکه بطور خاص یک سری از روشهای در دسترس که توان ارزیابی برای پیش و پس از پذیرش تجارت الکترونیک را دارند و برگرفته شده از حوزه اطلاعات سیستمی باشند را مورد بررسی قرار میدهیم. همچنین بطور غیر مستقیم به بررسی و پذیرش متریک های معین شده در سیستم اطلاعاتی برای این فناوری جدید پرداخته و به دنبال پیشنهاد یک دور نمای خاص و همسان، جهت انتخاب متریک منساب برای ارزیابی تجارت الکترونیک خواهیم بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.