مقاله مدلسازی جریان در حال توسعه در کانال کاتد پیل سوختی پلیمری همراه با مکش اکسیژن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدلسازی جریان در حال توسعه در کانال کاتد پیل سوختی پلیمری همراه با مکش اکسیژن دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدلسازی جریان در حال توسعه در کانال کاتد پیل سوختی پلیمری همراه با مکش اکسیژن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلسازی جریان در حال توسعه در کانال کاتد پیل سوختی پلیمری همراه با مکش اکسیژن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدلسازی جریان در حال توسعه در کانال کاتد پیل سوختی پلیمری همراه با مکش اکسیژن :

تعداد صفحات:۷

چکیده:

جریان درکانالهای پیل سوختی اثر عمده ای بر عملکرد پیل سوختی دارد . از این رو جریان در یک کانال کاتد پیل سوختی همراه با مکش و یا تزریق هوای خشک همچنین جریان هوای مرطوب همراه با مکش اکسیژن و شرط مرزی حرارتی مرکب مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است . برای جریان هوای خشک پارامترهای عدد ناسلت , افت فشار بدون بعد و توزیع سرعت بدون بعد و برای جریان هوای مرطوب عدد ناسلت , عدد شرود و توزیع غلظت اکسیژن و بخار آب محاسبه شده است . نتایج نشان میدهندکه مقدار عدد ناسلت روی دیوار متخلخل بیشتر از دیوار غیر متخلخل بوده و با افزایش عدد رینولدز ورودی تفاوت آنها بیشتر می شود . برای مکش ضعیف , افت فشار عمدتا بدلیل اثرات لزجت در طول کانال کاهش می یابد . با این وجود در مکش زیادتر فشار تقریبا ثابت است . برای جریان هوای مرطوب نتایج نشان میدهد که غلظت اکسیژن در طول کانال کاتد کاهش یافته و غلظت بخار آب افزایش می یابد . همچنین بعد از ناحیه ورودی عدد شروود روی سطوح متخلخل بسمت مقادیر ثابتی میل می کند و با زیاد شدن عدد رینولدز ورودی , مقدار عدد شروود افزایش می یابد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.