فرایندهای عملکردی توسط رهبران در مدیریت بحران (سازمانی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فرایندهای عملکردی توسط رهبران در مدیریت بحران (سازمانی) دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فرایندهای عملکردی توسط رهبران در مدیریت بحران (سازمانی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فرایندهای عملکردی توسط رهبران در مدیریت بحران (سازمانی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فرایندهای عملکردی توسط رهبران در مدیریت بحران (سازمانی) :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

بحران ها حالت های غیرقابل اجتناب هستندکه عملکردهای عادی سازمان را دچار تزلزل می کنندکه نیازمند مقابله فوری میباشند . بحران ها به سختی قابل پیش بینی هستند وآنها فعالیت های فرآیندهای عادی را مختل می کنند پس نیازاست که طرح فرایندهای مدیریت بحران ریخته شود و همچنین یک مدیریت ماهربه کارگرفته شود . فرایندهای عملکردی توسط رهبران در مدیریت بحران میتواند صدمات راکاهش دهد وآمادگی لازم را در مقابل بحران بوجودآورد . این اشتباه است که بحران رابه عنوان واقعه طبیعی و چیزی مثل سرنوشت در نظر بگیریم ولی باید همیشه برای مقابله با آن آمادگی داشت . اگرسازمانها میخواهند به اهداف خود دست پیداکنند باید حالتهای بالقوه بحرانی در سازمان خود راپیداکنند و سیستم های زیرساختی لازم را بوجودآورند . فرآیندهای عملکرد ی انتظار می رود که توسط رهبران در زمان مناسب شکل گیرند . یک بحران همچنین رهبر را قادر می سازدکه تصمیماتی سریع برای بحران ومتقاعدکردن تیم خود بگیرد تا به اهداف خود دست یابند. آرامش درمواقع بحران نیازمند است و هرگونه نگرش که ممکن است منجر به اطلاعات اشتباه شوند یا نادیده گرفتن این موارد، باید نباشد . پا را بیش از حد فراترگذاشتن در یک بحران ممکن است منجر به نتایجی شودکه بدتراست نسبت به زمانی که حتی اگرهیچ عکس العملی انجام نمی شد .درتمام انواع مدیریت TQMنمی تواند به عنوان یک درمان تلقی شود تا همه مشکلات راحل کند . بلکه باید مطابق با ساختارسازمان و موارد منطقی به کارگرفته شده برای اجرا انتظارات باشد . این فعالیتها می تواند حذف گردد و سیاستها می تواندکیفیت و رضایت و سیستم های زنده وفعال را بوجودآورند . فعالیتها نباید از اهداف اصلی منحرف شوند، روی هم رفته،TQM ابزاری برای آموزش باکیفیت بهتراست . تا سازمانها را به وسیله آن به شرایط بهتر رساند. درحالت های بحران،یک مدیر قادرخواهد بود راه حلی برای حل مشکل پیداکندکه تمام تیم هم درکنار او باشند . درطول حالت بحرانی یک مدیر باید قادر باشدکه به کارکنان اجازه دهدکه نظرات خود را آزادانه بیان کنند درغیراینصورت عواملی بوجود می آیند و شایعات بی اساس را شکل می دهند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.