مقاله بهینه سازی موتور (دوگانه سوز) تک سیلندر با استفاده از سامانه نسبت تراکم متغییر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بهینه سازی موتور (دوگانه سوز) تک سیلندر با استفاده از سامانه نسبت تراکم متغییر دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بهینه سازی موتور (دوگانه سوز) تک سیلندر با استفاده از سامانه نسبت تراکم متغییر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهینه سازی موتور (دوگانه سوز) تک سیلندر با استفاده از سامانه نسبت تراکم متغییر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بهینه سازی موتور (دوگانه سوز) تک سیلندر با استفاده از سامانه نسبت تراکم متغییر :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
برای امکان سنجی تبدیل یک موتور استاندارد به یک موتور با سامانه موتور تک سیلندر را ADAMS Engine نسبت تراکم متغیر در نرم افزار با سامانه نسبت تراکم متغیر شبیه سازی نموده و از نتایج بدست آمده از تحلیل دینامیکی و مقایسه آن با تحلیل دینامیکی موتور پایه بدون سامانه نسبت تراکم متغیر تمامی معیار های دینامیکی و سینماتیکی یک موتور درون سوز را ارضا می کند . در ادامه با تحلیل استاتیکی یکی از مهمترین و Hyper Mesh قطعه های متحرک موتور درون سوز در نرم افزارABAQUS یعنی شاتون که در زمان استفاده از سامانه نسبت تراکممتغیر و موقعی که در حداکثر نسبت تراکم می باشد بیشترین بار را باید تحمل کند انجام گرفته و در این مرحله با مقایسه نتایج بدست آمده در موتور استاندارد که توسط مرکز تحقیقات موتور ایران خودرو بدست آمده
بود توانسته معیار های طراحی شاتون را مرتفع سازد در پایان نمودارکمانش شاتون بیانگر ضریب اطمینان بالا در استفاده از همان شاتون استاندارد می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.