مقاله تخمین نرخ از کار افتادن موتورهای توربوجت در پرواز با کاربست مدل گاما پوآسن


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تخمین نرخ از کار افتادن موتورهای توربوجت در پرواز با کاربست مدل گاما پوآسن دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تخمین نرخ از کار افتادن موتورهای توربوجت در پرواز با کاربست مدل گاما پوآسن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تخمین نرخ از کار افتادن موتورهای توربوجت در پرواز با کاربست مدل گاما پوآسن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تخمین نرخ از کار افتادن موتورهای توربوجت در پرواز با کاربست مدل گاما پوآسن :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

آنچه در این مقاله مورد توجه است عبارت است از تعیین نرخ وقوع رویداد از کار افتادن موتورها در پرواز برای حاملان هوایی . چنانچه این کمیت به طور غیر عادی بالا باشد، از جنبه ایمنی هشداری برای سلامت پرواز است و این امر می تواند بنا به عللی از جمله شرایط عملیاتی حاد و دشوار، برنامه های تعمیر و نگهداری ضعیف و غیره باشد . تعیین این نرخ مستلزم تخمین نرخ از کار افتادن موتور در پرواز برای حامل هوایی مورد نظر و سایر حاملان هوایی است که از موتورهای یکسان استفاده می کنند . به این منظور ۳ برآوردکننده برای هر حامل هوایی و گروه موتور به کار می رود : بیشینه درست نمایی، بیز تسلسلی و بیز تج ربی؛ و سپس نتایج را با یکدیگر مقایسه می کنیم . از این محاسبات نتیجه می گیریم که برای تخمین نرخ از کار افتادن موتور در اثنای پرواز روی مقیاس زمان، تخمین های بیز تسلسلی و بیز تجربی بر برآوردهای بیشینه درست نمایی مرجح است زیرا در مقایسه با برآورد بیشینه درست نمایی، تخمین های ناصفر با تغییرپذیری کمتری به دست می دهند و تخمین بیز تجربی نیز بر تخمین بیز تسلسلی مرجح است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.