مقاله شبیه سازی و بررسی عملکرد سیستم خنک کن هوای ورودی توربین های گازی نیروگاه سیکل ترکیبی یزد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شبیه سازی و بررسی عملکرد سیستم خنک کن هوای ورودی توربین های گازی نیروگاه سیکل ترکیبی یزد دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شبیه سازی و بررسی عملکرد سیستم خنک کن هوای ورودی توربین های گازی نیروگاه سیکل ترکیبی یزد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شبیه سازی و بررسی عملکرد سیستم خنک کن هوای ورودی توربین های گازی نیروگاه سیکل ترکیبی یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شبیه سازی و بررسی عملکرد سیستم خنک کن هوای ورودی توربین های گازی نیروگاه سیکل ترکیبی یزد :
تعداد صفحات:۱۱
چکیده:
توان توربین های گازی به طور قابل توجهی در زمانهای گرم سال کاهش پیدا می کند . در این مفاله سیستم خنک کن هوای ورودی نصب شده بر روی واحدهای گازی GE – 9171E نیروگاه سیکل ترکیبی یزد با استفاده از مدل سازی فازگسسته به روش حجم محدود شبیه سازی شده و توزیع سرعت، درجه حرارت، رطوبت نسبی و اندازه قطرات در خروج از کانال و کارآمدی سیستم فاگ مورد بررسی قرار گرفته است . بررسیهای صورت گرفته نشان میدهد که سیستم مذکور در شرایط طراحی دارای راندمان خنک کنندگی حدود ۸۹ درصد میباشد و از لحاظ ایمنی و اطمینان از تبخیر قطرات
پاششی در شرایط مطلوبی قرار دارد، بصورتیکه اکثر قطرات پاشش شده زمان لازم جهت تبخیر را در اختیار دارند . نتایج اندازه گیریهای صورت گرفته در طی دو دوره بهره برداری نشان می دهد که در شرایط دمایی ۳۴-۳۸ ۰ C و رطوبت نسبی ۷-۹ درصد میزان درصد افزایش توان خروجی توربین گاز ناشی از بکارگیری سیستم فاگ در حدود ۱۲ درصد ( معادل ۱۱-۱۰ مگاوات ) می باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.