مقاله تصویب و اجرای ماده ۸۳ مکررکنوانسیون شیکاگو در جهت ارتقای سطح ایمنی هوانوردی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تصویب و اجرای ماده ۸۳ مکررکنوانسیون شیکاگو در جهت ارتقای سطح ایمنی هوانوردی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تصویب و اجرای ماده ۸۳ مکررکنوانسیون شیکاگو در جهت ارتقای سطح ایمنی هوانوردی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تصویب و اجرای ماده ۸۳ مکررکنوانسیون شیکاگو در جهت ارتقای سطح ایمنی هوانوردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تصویب و اجرای ماده ۸۳ مکررکنوانسیون شیکاگو در جهت ارتقای سطح ایمنی هوانوردی :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

دولت ها به منظور بالا بردن بهره وری اقتصادی از بخش حمل و نقل هوایی ، سیاست های کلان خود را معطوف آزادسازی، مقررات زدایی و خصوصی سازی در سطح بین المللی و داخلی کرده اند . از این رو، کشورها و شرکت های حمل و نقل هوایی در راستای اجرای این سیاست ها، متمایل به استفاد ه بیشتر از هواپیماهای اجاره ای به جای خرید هواپیما در بخش ناوگان هوایی خود شدند . با فراهم آمدن امکان اجار ه هواپیما توسط یک کشور از کشورهای دیگر و متداول شدن آن در سطح بین الملل ، مشکلات و مسائل حقوقی آن مطرح و در مجامع بین المللی و داخلی نمایان شد . از جمله موضوعات مهم، چالش در وضعیت حقوقی ثبت هواپیماهای اجاره ای و چارتر، در ک شورهای مالک، ثبت کننده اولیه و بهره بردار هواپیما به وجود آمد . با توسعه بهره برداری از هواپیماهای اجاره ای، مقررات کنوانسیون شیکاگو در ارتباط با ثبت هواپیما و مسئولیت کشور ثبت کننده ناکارامد شد و مخاطرات پروازی را در پی داشت و با بروز سوانح هوایی مسئولیت ها و وظایف کشورهای مرتبط با چالش روبه رو شد . لذا مسئول یت کشورها به تبع وضعیت ثبت هواپیما، به عنوان بهره بردار یا مالک، و یا ثبت کننده هواپیما در صورت اجاره هواپیما، باید در مقررات بین المللی متحول می شد . از جمله مواردی که ایکائو درصدد اصلاح مقررات سابق برآم د تصویب ماده ۸۳ مکرر بود . این مقرره توانست با جابه جایی مسئولیت کشورهای مالک هواپیما و بهره بردار هواپیما گامی مثبت در حفظ و ارتقای ایمنی هوانوردی در جهان بردارد . این پژوهش درصدد تبیین ماده ۸۳ مکرر و شفاف کردن موضوع مسئولیت دولت ها درباره وضعیت حقوقی هواپی ماهای اجاره ای در بهره برداری ها و وقوع سوانح هوایی است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.