مقاله بررسی اثر p-delta بر قاب بادبندی واگرا هنگام وقوع زلزله
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی اثر p-delta بر قاب بادبندی واگرا هنگام وقوع زلزله دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی اثر p-delta بر قاب بادبندی واگرا هنگام وقوع زلزله کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر p-delta بر قاب بادبندی واگرا هنگام وقوع زلزله،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی اثر p-delta بر قاب بادبندی واگرا هنگام وقوع زلزله :
تعداد صفحات:۶
چکیده:
در سیستم قاب خمشی بعلت تغییر مکانهای زیاد اثرات p-D باید در نظر گرفته شود. اما در سیستم قاب بادبندی هم مرکز بعلت تغییر مکانهای ناچیز بطور معمول از اثرات p-delta صرفنظر می شود. اثر p-delta بر روی قابهای بادبندی واگرا که تغییر مکانی در حد واسط بین دو سیستم فوق ارائه می نماید موضوع بحث این مقاله است.
بدین منظور یک قاب بادبندی واگرا (k) شکل ۲۰ طبقه یک دهانه که به کمک برنامه های pushover , Sap2000 مدل شده و تکنیکهای خطی و غیر خطی بر روی آن انجام گرفته است. با توجه به تحلیلهای صورت گرفته منحنی های نسبت تغییر مکان به ارتفاع کل سازه (U/h) برای نسبت مجموع نیروی های جانبی به مجموع نیروهای قائم طبقات (SV-SP) در نسبت های مختلف برای دو حالت و با و بدون در نظراثرات P-D با یکدیگر رسم شده است. در این مقاله مشخص گردید با افزایش (SV-SP) تغییر مکاندر حالت در نظر گرفتن اثر P-D بیشتر از حالت بدون در نظر گرفتن اثر P-D است و این حالت افزایش تغییر مکان با افزایش مقدار (e/l) نیز نسبتا افزایش می یابد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.