مقاله بررسی گزینه های مسیر قطعه میانی ( بین قطعه ۱۰۶ و (۱۰۷ خط یک قطار شهری اهواز از دیدگاه پتانسیل لرزه زایی و کاربری TBM
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی گزینه های مسیر قطعه میانی ( بین قطعه ۱۰۶ و (۱۰۷ خط یک قطار شهری اهواز از دیدگاه پتانسیل لرزه زایی و کاربری TBM دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی گزینه های مسیر قطعه میانی ( بین قطعه ۱۰۶ و (۱۰۷ خط یک قطار شهری اهواز از دیدگاه پتانسیل لرزه زایی و کاربری TBM کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی گزینه های مسیر قطعه میانی ( بین قطعه ۱۰۶ و (۱۰۷ خط یک قطار شهری اهواز از دیدگاه پتانسیل لرزه زایی و کاربری TBM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی گزینه های مسیر قطعه میانی ( بین قطعه ۱۰۶ و (۱۰۷ خط یک قطار شهری اهواز از دیدگاه پتانسیل لرزه زایی و کاربری TBM :
تعداد صفحات:۷
چکیده:
خط ۱ قطار شهری اهواز به طول حدود ۲۳ کیلومتر از شمال شرقی تا جنوب غربی شهر اهواز اجرا خواهد شد . با توجه به وجود ساختارهای زمین شناسی از جمله تاقدیس و گسل اهواز در مسیر پروژه بررسی های لازم برای انتخاب مسیر ایمن و مناسب بعمل آمد . در این خصوص دو گزینه A ( مسیر طالقانی – میدان هجرت ) و B ( نادری – میدان ساعت ) مد نظر قرار گرفتند که گزینه A بر روی صفحه گسل و درهسته تاقدیس اهواز با تناوبی از مارن، ماسه سنگ، سیلت استون و گلسنگ است ( سازند آغاجاری ) قرار دارد . گزینه B . در بیرون ازصفحه گسل در رسوبات آبرفتی جای دارد ویژگیهای لرزهخیزی مسیر و سهولت کاربری ماشین تونل بری در مسیر بررسی گردید . با توجه به بررسی های انجام شده مسیر گزینهBمسیر مناسبتر و ایمن تر تشخیص داده شد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.