مقاله مدلسازی و ارزیابی کارآیی یک مرکز سرویس پیام چندرسانهای با درنظرگرفتن ترافیک پیامهای ارسال مجدد شده
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدلسازی و ارزیابی کارآیی یک مرکز سرویس پیام چندرسانهای با درنظرگرفتن ترافیک پیامهای ارسال مجدد شده دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدلسازی و ارزیابی کارآیی یک مرکز سرویس پیام چندرسانهای با درنظرگرفتن ترافیک پیامهای ارسال مجدد شده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلسازی و ارزیابی کارآیی یک مرکز سرویس پیام چندرسانهای با درنظرگرفتن ترافیک پیامهای ارسال مجدد شده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدلسازی و ارزیابی کارآیی یک مرکز سرویس پیام چندرسانهای با درنظرگرفتن ترافیک پیامهای ارسال مجدد شده :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
در این مقاله، مدلی از یک مرکز سرویس پیام چندرسانه ای ارایه شده و مورد ارزیابی قرار گرفته است. یکی از بارزترین ویژگیهای یک مرکز سرویس پیام چندرسانهای، انجام وظیفه ی ذخیره و ارسال مجدد پیامهای ناموفق در ارسالهای قبلی است . در مدل هایی که تاکنون برای ارزیابی کارآیی مرکز سرویس پیام چندرسانهای ارایه شده اند، از این ویژگی صرفنظر شده است. در این مقاله ترافیک پیام های ارسال مجدد شده نیز در مدل پیشنهادی در نظر گرفته شده است . با استفاده از نتایج تحلیل مدل، روشی برای به دست آوردن حدبالای متوسط زمان انتظار پیامها در صف و حدبالای احتمال از دست رفتن پیامها ارایه شده است. همچنین مدل پیشنهادی و دیگر نتایج به دست آمده، برای در برگرفتن ترافیک پیامهای ارسال مجددشده به تعداد مراتب دلخواه، گسترش داده شده اند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.