مقاله مدیریت علامت تجاری با بررسی شاخص های اعتماد به علامت تجاری (BTS)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت علامت تجاری با بررسی شاخص های اعتماد به علامت تجاری (BTS) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت علامت تجاری با بررسی شاخص های اعتماد به علامت تجاری (BTS)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت علامت تجاری با بررسی شاخص های اعتماد به علامت تجاری (BTS)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت علامت تجاری با بررسی شاخص های اعتماد به علامت تجاری (BTS) :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

پژوهش حاضر به برسی عوامل موثر در وفاداری به علامت تجاری در بین محصولات مصرفی می پردازد. علامت های تجاری در بازار کالاهای مصرفی بسیار مهم هستند و به عنوان رابط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، منجر به وفاداری مصرف کننده می شوند. در تحقیق حاضر اعتماد به عنوان فاکتور اصلی در ایجاد وفاداری مطرح می شود که تحت تاثیر ویژگی های علامت تجاری، ویژگی های شرکت، روابط متقابل مصرف کننده و علامت تجاری می باشد. در این تحقیق نمونه ای از ۱۹۲ مصرف کننده انتخاب شده که با ساتفاده از آزمون رگرسیون خطی چندگانه و ساده به تست فرضیه ها پرداخته شده است. نتایج نشان داد که ویژی های علامت تجاری، ویژگی های شرکت، روابط متقابل مصرف کننده- علامت تجاری در اعتماد مصرف کننده به علامت تجاری تاثیر دارد و همچنین اعتماد مصرف کننده به علامت تجاری در وفاداری مصرف کننده به علامت تجاری تاثیر دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.