مقاله بررسی تولید و بازاریابی خرما در ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تولید و بازاریابی خرما در ایران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تولید و بازاریابی خرما در ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تولید و بازاریابی خرما در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تولید و بازاریابی خرما در ایران :
تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
خرما یکی از محصولات مهم باغی کشور است وتولید آن در کشور سالانه به یک میلیون تن می رسد .درحدود ۱۵ درصد خرمای جهان در ایران تولید میگردد و متوسط سهم ایران ازکل میزان صادرات جهانی خرما ۱۶/۴ درصد است .
بمنظور بررسی جامع خرما از تولید تا صادرات، مزیت نسبی تولید و صادرات ، رشد تولید و صادرات وهچنین کارائی و حاشیه بازاریابی محاسبه شد . استانهای بوشهر و کرمان بعنوان مناطق شاخص در تولید خرما انتخاب وبا استفاده از روش نمونه گیری طبقه بندی شده از مرحله تولید تا صادرات، اقد ام به مصاحبه و تکمیل پرسشنامه گردد .
نتایج حاصل از ماتریس تحلیل سیاستی بیانگر مزیت نسبی در تولید محصول و پتانسیل کسب درآمد قابل توجه ازطریق اصلاح نژاد پایه های محصول می باشد . بهره گیری از فنون بازاریابی و رعایت معیارهای استاندارد محصول کسب درآمد مذکور را تش دید می نماید . همچنین نتایج موید وجود مزیت نسبی ایران در صادرات خرما است . در کل حاشیه بازاریابی خرما دراستان کرمان بیشتر از استان بوشهر بوده و در هریک از این استانها ح اشیه عمده فروشی بیشتراز حاشیه خرده فروشی میباشد . دراستان کرمان عمده فروشان سهم بیشتری ازحاشیه کل را بخود اختصاص داده اند . دراستانهای کرمان و بوشهر کارایی نظام بازاریابی خرما بترتیب ۳۲/۹ و ۱۷ درصد وضریب هزینه بازاریابی خرما بترتیب ۱۵/۹ و ۱۶/۸ درصد می باشد .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.