مقاله ریزساختار و بررسی علل تخریب الکترودهای مصرفی نقطه جوش از آلیاژ مس – کروم – زیر کونیم در خطوط بدنه سازی خودرو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ریزساختار و بررسی علل تخریب الکترودهای مصرفی نقطه جوش از آلیاژ مس – کروم – زیر کونیم در خطوط بدنه سازی خودرو دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ریزساختار و بررسی علل تخریب الکترودهای مصرفی نقطه جوش از آلیاژ مس – کروم – زیر کونیم در خطوط بدنه سازی خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ریزساختار و بررسی علل تخریب الکترودهای مصرفی نقطه جوش از آلیاژ مس – کروم – زیر کونیم در خطوط بدنه سازی خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ریزساختار و بررسی علل تخریب الکترودهای مصرفی نقطه جوش از آلیاژ مس – کروم – زیر کونیم در خطوط بدنه سازی خودرو :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

جوشکاری مقاومتی نقطه ای (RSW) نقش مهمی در مونتاژ قطعات اتومبیل و گسترش مصرف ورق های گالوانیزه دارد. همگام با گسترش استفاده از ورق های پوشش داده شده خصوصا ورق های گالوانیزه عمر الکترودهای جوش مورد توجه قرار گرفته است.
در این تحقیق، بررسی بر روی الکترودهای استفاده نشده و مصرفی انجام گرفته که شامل متالوگرافی و مشاهده ساختار توسط میکروسکوپ نوری و میکروسکوپ الکترونی روبشی، ماکرو و میکروسختی بوده است. بررسیها نشان می دهد که سختی نمونه های استفاده شده در نوک الکترودها (محل جوشکاری) نسبت به سایر مناطق پایینتر بوده و همچنین تصویر متا لوگرافی نشان می دهد دانه ها در این مناطق از حالت کشیده و ستونی به هم محور تغییر یافته است. همچنین نفوذ روی و تشکیل آلیاژ برنج در نقطه اتصال موجب افزایش مقاومت الکترود و گرم شدن اضافی و در نتیجه تغییرشکل سریع و کاهش عمر الکترود می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.