مقاله طراحی سیستم آموزشیار چندکارگزاره هوشمند به منظور شخصی سازی محیط یادگیری الکترونیکی براساس نظریه پرسش- پاسخ
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی سیستم آموزشیار چندکارگزاره هوشمند به منظور شخصی سازی محیط یادگیری الکترونیکی براساس نظریه پرسش- پاسخ دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی سیستم آموزشیار چندکارگزاره هوشمند به منظور شخصی سازی محیط یادگیری الکترونیکی براساس نظریه پرسش- پاسخ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی سیستم آموزشیار چندکارگزاره هوشمند به منظور شخصی سازی محیط یادگیری الکترونیکی براساس نظریه پرسش- پاسخ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی سیستم آموزشیار چندکارگزاره هوشمند به منظور شخصی سازی محیط یادگیری الکترونیکی براساس نظریه پرسش- پاسخ :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
سیستمهای آموزشی وب بنیاد نقایصی جدی در مقایسه با کلاسهای سنتی دارند. به عنوان مثال می توان به فقدان تعامل موثر بین یادگیرنده و یاد دهنده، عدم ارائه محتوا و پسخور به صورت تطبیقی و شخصی شده اشاره کرد. از سوی دیگر شخصی سازی و تطبیق با علایق و توانمندیهای یادگیرنده در این محیطها انگیزش یادگیرنده و بالطبع کیفیت آموزش را بشدت افزایش خواهد داد. کارگزارهای هوشمند نقش مهمی در شخصی سازی این محیطها ایفا می کنند. در هر گام از فرایند شخصی سازی، این کارگزارها در تامین رفتار هوشمند سیستم نقش دارند و چند کارگزار هوشمند برای دستیابی به شخصی سازی با هم همکاری می کنند. در این مقاله سیستم آموزشیار هوشمند چند کارگزاره ای ارائه خواهد شد که قابلیت ارائه آزمون شخصی با در نظرگرفتن همزمان توانایی یادگیرنده و درجه دشواری آزمونها(براساس نظریه پرسش- پاسخ) و ارائه توصیه شخصی شده(بر اساس شبکه عصبی مصنوعی) را دارد. کارگزارهای این سیستم همانند معلم انسانی در کلاسهای سنتی هستند که به توانمندیهای یادگیرنده تطبیق شده و به یادگیری وی کمک می کنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.