مقاله بررسی کراون حرارتی غلتک در مرحله پایانی نورد با استفاده از نرمافزار ANSYS


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی کراون حرارتی غلتک در مرحله پایانی نورد با استفاده از نرمافزار ANSYS دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی کراون حرارتی غلتک در مرحله پایانی نورد با استفاده از نرمافزار ANSYS  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی کراون حرارتی غلتک در مرحله پایانی نورد با استفاده از نرمافزار ANSYS،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی کراون حرارتی غلتک در مرحله پایانی نورد با استفاده از نرمافزار ANSYS :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

تغییرات دمایی در طول غلتک باعث ایجاد انحناء میشود. انحناء موجدار شدن و ایجاد عیب در تسمه و وارد آمدن تنشهای نامتعادل و شکست غلتک در پی دارد. در گذشته برای بدست آوردن انحناء از معادلات ریاضی استفاده میشد. بدین وسیله تأثیر عوامل مکانیکی و در نتیجه تغییر شکل غلتک هنگام نورد داغ محاسبه میشد. برای کاهش نیرو و جلوگیری از شکست غلتک، م یتوان در غلتک انحناء ایجاد کرد. این امر موجب کاهش فشار وارده به غلتک و احتمال شکست غلتک میشود. دراین کار تحقیقاتی دلایل شکست غلتک در مرحله پایانی نورد داغ با استفاده از نرم افزارANSYS بررسی شد، تا راهکارهای مناسبی برای جلوگیری از شکست غلتک حین نورد بدست آید. شرایط مرزى به دو دسته حرارتى و مکانیکى تقسیم گردید.تحلیل هر دو دسته شرایط در ۶ فاصله زمانی و به دنبال هم انجام گرفت. نتایج تحلیل حرارتی به عنوان پیش فرض در قسمت مکانیکی استفاده شد. در نهایت نمودارهای دمای غلتک از تحلیل حرارتی و تنش و جابجایی از تحلیل مکانیکی از نرمافزاراستخراج گردید. نتایج حاصل نشان دهنده جابجایی نسبی بیشتر در المانهای میانی غلتک است. با توجه به لقی غلتکها، مقدارانحناء واقعی ایجاد شده در سطح غلتک بدست میآید. با ایجاد کراون مناسب در سطح غلتک، میتوان این مقدار جابجایی را جبران کرد و باعث توزیع یکنواخت تنش و کرنش در سطح بشکه غلتک گردید، که نتیجه آن کاهش احتمال شکست غلتک است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.