مقاله تحلیل تئوری تنش جازنی مخزن دو لایه تحت فشار بالا و مقایسه آن با روشهای اجزا محدود و آزمایشگاهی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل تئوری تنش جازنی مخزن دو لایه تحت فشار بالا و مقایسه آن با روشهای اجزا محدود و آزمایشگاهی دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل تئوری تنش جازنی مخزن دو لایه تحت فشار بالا و مقایسه آن با روشهای اجزا محدود و آزمایشگاهی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل تئوری تنش جازنی مخزن دو لایه تحت فشار بالا و مقایسه آن با روشهای اجزا محدود و آزمایشگاهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل تئوری تنش جازنی مخزن دو لایه تحت فشار بالا و مقایسه آن با روشهای اجزا محدود و آزمایشگاهی :
تعداد صفحات:۷
چکیده:
توزیع تنش در دو لایه ی در هم جازده شده ی یک مخزن تحت فشار بالا مورد بررسی قرار گرفته است . به این منظور با استفاده از روابط لامه و روش اجزا محدود توزیع تنش در دو لایه به دست آمده است . جهت تایید، مقادیر تنش در سطح داخلی لایهی داخلی توسط آزمایش مشخص شد. مشاهده گردید که نتایج هر سه روش با دقت خوبی به هم نزدیکند . دو سیلندر در اختیار میباشند که برای بالاتر بردن استحکام و عمر خستگی مخزن تحت فشار باید در یکدیگر جازده شوند .یلندر داخلی توسط یخ خشک تا دمای ۷۸- درجه سانتیگراد سرد شده و سیلندر خارجی در کوره تا دما ی ۲۵۰ درجه سانتیگراد گرم می شود، سپس سیلندر داخلی را در سیلندر خارجی جا میزنیم. پس از هم دما شدن مجموعه، ابعاد تغییر یافته ی سیلندرها تمایل دارند به مقادیر اولیه برگردند و چون قطر خارجی سیلندر داخلی اندکی بزرگتر از قطر داخلی سیلندر خارجی بوده تداخل ایجاد شده و در سیلندر داخلی تنش پسماند فشاری ایجاد م یشود که مطلوب می باشد. توزیع تنش محیطی و شعاعی در دو س یلندر ارزیابی شد و در نهایت مشاهده گردید که تلرانسهای ابعادی دو لایه تاثیر به سزایی در مقادیر تنش دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.