مقاله خصیصه های ارزیابی رفتار کاربران در هنگام جستجو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله خصیصه های ارزیابی رفتار کاربران در هنگام جستجو دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله خصیصه های ارزیابی رفتار کاربران در هنگام جستجو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله خصیصه های ارزیابی رفتار کاربران در هنگام جستجو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله خصیصه های ارزیابی رفتار کاربران در هنگام جستجو :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
در این مقاله، ارتقاء بازده موتورهای جستجو، مورد بررسی قرار گرفته است. از آنجایی که کاربران مختلف، هنگام استفاده از این موتورها، جستجوهای مختلفی را انجام داده و خروجی های دریافتی را با دیدگاههای مختلف مورد ارزیابی قرار می دهند، لذا استفاده از وب معنایی در راستای افزایش بهره وری هرچه کیفی تر موتورهای جستجو، می تواند به افزایش رضا یتمندی کاربران منتهی گردد. زمینه مورد جستجو، تخصص مورد توجه کاربران، ارتباط و هماهنگی نتایج جستجو با اهداف مورد تقاضای کاربران، از مواردی هستند که در میزان رضایتمندی و سودمندی جستجوی کاربران تأثیر مستقیم دارند. در روش بکار رفته در این پژوهش، به صورت غیرمستقیم، تعدادی خصیصه به منظور طبقه بندی کاربران در کلاس های از قبل تعریف شده و تعدادی خصیصه دیگر، به دو صورت مستقیم و غیرمستفیم، برای ارزیابی رضایتمندی آنها از کلاس تخصیصی، مطرح شده اند. برای تعدادی نمونه از کاربران، این خصیصه ها گردآوری شده و سه مجموعه داده ایجاد گردیدند. برای مقایسه خصیصه ها در حالت مستقیم و غیر مستقیم درخت تصمیم سنتی، قوانین تصمیم و درخت تصمیم فازی مورد آنالیز قرار گرفته است. این روش امکان هدفمند کردن جستجوهای کاربران را فراهم کرده، این جستجوها می توانند در زمان کوتاه تر، هزینه کمتر و همچنین بازده بالاتر انجام پذیرد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.