مقاله طراحی ترمز مکانیکی برای سیلندر برش چاپرکششیclaas
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی ترمز مکانیکی برای سیلندر برش چاپرکششیclaas دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی ترمز مکانیکی برای سیلندر برش چاپرکششیclaas کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی ترمز مکانیکی برای سیلندر برش چاپرکششیclaas،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی ترمز مکانیکی برای سیلندر برش چاپرکششیclaas :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
یکی از موارد مهم در به کارگیری ماشینهای کشاورزی ایمنی است که باید در طراحی ماشین مد نظر قرار گیرد. از آنجا که مجموعه سیلندر برش چاپر دارای اینرسی جنبشی زیادی است، از لحظه قطع توان محورPTO تا سکون کامل به طور عادی و بسته به عمر و فرسودگی دستگاه، ۳ تا ۵ دقیقه زمان لازم است. در بعضی مواقع مانند تعویض و تنظیم و تیز کردن تیغه های سیلندر برش باید سیلندر در حال سکون باشد و یا در مواقع ضروری ممکن است نیاز باشد در مدت زمان کوتاهی سیلندر از حرکت باز ایستد، به این منظور لازم است تا از یک ترمز در یک محل مناسب روی دستگاه استفاده شود. این ترمز را م ی توان به صورت مکانیکی و توسط یک اهرم و یا به صورت هیدرولیکی و با استفاده از هیدرولیک تراکتور و یا هیدرولیک مستقل به کار گرفت که نوع مکانیکی آن ساخته ومورد ارزیابی قرار گرفت. با استفاده از این ترمز زمان توقف به طور قابل ملاحظه ای کاهش داده شد. این ترمز از نوع بلوکی کفشک کوتاه با اهرم بندی مکانیکی می باشد. جنس لنت مورد استفاده در این ترمز چدن می باشد . زمان توقف در طراحی ۳۰ ثانیه در نظر گرفته شده و میانگین زمان های توقف در ارزیابی آن ۳۴ ثانیه به دست آمده که مقدار قابل قبولی است. لازم به ذکر است که در تولیدات جدید شرکت کلاس این ترمز در چاپرهای خودرو به صورت تمام هیدرولیک با سیستم کنترل الکترو هیدرولیک به کار گرفته شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.