مقاله تأثیر تغییر عدد پرانتل آشفتگی بر تحلیل جریان و انتقال حرارت در جت دایروی برخوردی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر تغییر عدد پرانتل آشفتگی بر تحلیل جریان و انتقال حرارت در جت دایروی برخوردی دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر تغییر عدد پرانتل آشفتگی بر تحلیل جریان و انتقال حرارت در جت دایروی برخوردی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر تغییر عدد پرانتل آشفتگی بر تحلیل جریان و انتقال حرارت در جت دایروی برخوردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر تغییر عدد پرانتل آشفتگی بر تحلیل جریان و انتقال حرارت در جت دایروی برخوردی :
تعداد صفحات:۵
چکیده:
نسبت لزجت آشفتگی به ضریب نفوذ حرارت آشفتگی تحت عنوان عدد پرانتل آشفتگی ( Prt)، در تحلیل های مربوط به انتقال حرارت در جریان های آشفته حائز اهمیت است. در مقاله حاضر، مدل دو معادلهای k -رینولدز پایین با ثوابت عمومی پیشنهاد شده توسط لاندر و شارما در راستای بهبود پیش بینی انتقال حرارت در جریان آشفته بهینه گردیده است. اصلاحات انجام گرفته در این مدل، شامل تغییر ضریب ثابت عبارت اضمحلال در معادله انرژی جنبشی آشفتگی و ارائه عدد پرانتل آشفتگی در معادله انرژی به عنوان تابعی از شرایط جریان و خواص سیال میباشد. جریان و انتقال حرارت آشفته در یک جت دایروی برخوردی به کمک این مدل مورد بررسی و تحلیل عددی قرار گرفته است. در نهایت، نشان داده شده است که اصلاحات اعمال شده بر روی مدل آشفتگی k -رینولدز پایین لاندر شارما سبب بهبود پیش بینی پارامترهای جریان و انتقال حرارت آشفته در جت دایروی برخوردی به ویژه در نواحی پایین دست میگردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.