مقاله آموزش مجازی پارادایمی در فرایند یاد دهی – یادگیری


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله آموزش مجازی پارادایمی در فرایند یاد دهی – یادگیری دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله آموزش مجازی پارادایمی در فرایند یاد دهی – یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آموزش مجازی پارادایمی در فرایند یاد دهی – یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله آموزش مجازی پارادایمی در فرایند یاد دهی – یادگیری :

تعداد صفحات:۲۴

چکیده:

مهمترین خصوصیات و ویژگی فناوری اطلاعات و ارتباطات تکیه بر تو لید ، اشاعه و پردازش اطلاعات و تغییر در شیوه های سنتی آموزش است به گونه ای که نیاز به حضور فیزیکی در کلاس را کاهش داده است. یادگیری مادام العمر از طریق آموزش های الکترونیکی بدون محدودیت های زمانی و مکانی ، جنسی و طبقاتی صورت می پذیرد. در آموزش مجازی معلم و شاگرد مجازند ، از طریق شبکه ها و یا فناوریهای دیگر برای ارسال و دریافت پیام اقدام کنند. دانش آموز به مثابه جستجو گر ، اطلاعات را میشناسد و آنها را ارج می نهند . آنان منابع را جست و جو می کنند و بر اساس نیاز خود موضوع مورد نظر را با استفاده از اشکال متعدد رسانه های الکترونیکی و ارتباط جمعی ارزیابی می کنند و سپس این داده ها و اطلاعات را تجزیه و تحلیل ، ترکیب و ارزشیابی می کنند . آموزش مجازی یک یادگیری اینترنتی است که میتواند شامل رساندن مطالب در چندین شکل ، مدیریت آموزش و یک مجموعه شبکه ای از دانش آموزان و تعدادی کارشناسان خبره باشد. هدف یادگیری در کلاس مجازی ذخیره سازی اطلاعات نیست ، بلکه مدیریت نا محدود و تبدیل اطلاعات به دانش از طریق مشارکت فعال دیگر شرکت کنندگان صورت می پذیرد . این روش انعطاف پذیر آموزش با توجه به توانایی و قضاوت های فردی فراگیران متناسب با هر سبک یادگیری می باشد و هر فراگیر با سرعت یادگیری خویش پیشرفت خواهد کرد. در واقع آموزش الکترونیکی عبارت است از ارائه محتوای آموزشی و تجربیات استادان مجرب در هر رشته از طریق تکنولوژی الکترونیک بهفراگیران است که در هر نقطه از جهان از این آموزش ها بهره مند گردند. همچنین در هر لحظه که اراده نمایند به تبادل نظر و بحث گروهی و پیرامون مفاد درسی ، یا تمرین های داده شده از طرف استاد ، به وسیله اینترنت بپردازند. آموزش مجازی ضمن برخورداری از مزایای متعارف ، دارای مزیت های برجسته ای هم چون « فردی سازی آموزش» و « فراگیری علمی » « کارایی و اثر بخشی یادگیری در آموزش » « کاهش هزینه » است. طراحی راهبرد ها در آموزش الکترونیکی ، نقش مهمی را بازی می کنند. در طراحی این نوع آموزش باید به استفاده از کلیه امکانات به صورت بهینه پرداخت و با استفاده از روش های مناسب تدریس با توجه به نوع محتوا ، ویژگیهای یادگیرنده ، شرایط یادگیری را برای همه فراهم آورد. مکاتب متفاوت در یادگیری هر کدام پیشنهادات مختلفی در طراحی آموزش الکترونیکی دارند اما آموزش الکترونیکی بیشتر بر اساس مکاتب شناختی و ساختن گرایی طراحی گردیده است و هدف اصلی آن تسهیل یادگیری و لذت بخش کردن آن است و معلم راهنما و ناظر یادگیریست و نقش آن کیدی و بسیار مهم است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.