مقاله طراحی توربین بادی جهت استان همدان با فرض ماکزیمم قدرت در بهترین حالت قطع ایرفویل، زاویه پیچش و وتر پره
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی توربین بادی جهت استان همدان با فرض ماکزیمم قدرت در بهترین حالت قطع ایرفویل، زاویه پیچش و وتر پره دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی توربین بادی جهت استان همدان با فرض ماکزیمم قدرت در بهترین حالت قطع ایرفویل، زاویه پیچش و وتر پره کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی توربین بادی جهت استان همدان با فرض ماکزیمم قدرت در بهترین حالت قطع ایرفویل، زاویه پیچش و وتر پره،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی توربین بادی جهت استان همدان با فرض ماکزیمم قدرت در بهترین حالت قطع ایرفویل، زاویه پیچش و وتر پره :
تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
در این مقاله، تئوری ومنتوم و تئوری المان پره و در نهایت تئوری BEM معرفی می شود. سپس منحنی های تغییرات توزیع میانگین سرعت باد به صورت سالیانه برای چهار منطقه نوژه، نهاوند، لایر و همدان رسم گردیدند و منطقه مناسب و سرعت میانگین باد طراحی انتخاب گردید. با استفاده از تئوری BEM، برنامه ای به زبان c++ برای تعیین هندسه توربین نوشته شد. سپس با بررسی ۴۹۵۰ حالت عملکردی توربین بادی و بررسی تمام ایرفویل های سری NACA63 و NACA64 ، تعداد پره ها، مقادیر نرخ سرعت نوک و ایرفویل های مناسب انتخاب شدند. در پایان، دو حالت توربین سه و چهار پره ای، سهحالت مختلف از چیدمان مقاطع مختلف ایرفویل در پره و سه حالت نرخ سرعت نوک ۶، ۷ و۸ با کمک نرم افزار فلوئنت به صورت سه بعدی مورد بررسی عددی قرار گرفتند و از بین این حالتها، بهترین حالت انتخاب گردید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.