مقاله اثر ژئوسنتتیک ها بر کاهش سرعت رشد خرابی در روسازیهای آسفالتی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اثر ژئوسنتتیک ها بر کاهش سرعت رشد خرابی در روسازیهای آسفالتی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثر ژئوسنتتیک ها بر کاهش سرعت رشد خرابی در روسازیهای آسفالتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثر ژئوسنتتیک ها بر کاهش سرعت رشد خرابی در روسازیهای آسفالتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثر ژئوسنتتیک ها بر کاهش سرعت رشد خرابی در روسازیهای آسفالتی :

تعداد صفحات:۲۲

چکیده:

ایجاد ترک در اثر بارگذاری یکی از مهمترین عوامل خرابی در روسازی های آسفالتی می باشد. ژئوسنتتیک ها می توانند بعنوان تقویت کننده در روسازیهای آسفالتی تاحد زیادی در افزایش طول عمر روسازی و جلوگیری از ایجاد ترک های زودرس موثر باشند. نتایج حاصل از آزمایشات خستگی و فعالیت های میدانی در مقیاس واقعی نشان داده است که سختی مواد به طور قابل ملاحظه ای تحت تاثیر بارهای تکراری بدون تشکیل ترک های قابل ملاحظه کاهش پیدا می کند. این امر نشان می دهد خرابی تجمعی در مواد به علت کاهش حجم موثر که قادر به تحمل بار می باشد، ایجاد می شود. (به عبارت دیگر سختی موثر کاهش می یابد). رویکردهای مختلفی برای مدل کردن خستگی و خرابی درمخلوطهای آسفالتی از روشهای ساده مانند رویکرد تنش – کرنش تا روشهای پیچیده تر مانند مکانیک شکست، وجود دارد.
این مقاله، ضمن کاربرد دو نوع ژئوسنتتیک (ژئوتکستایل و ژئوگرید) در نمونه های تهیه شده میدانی از فرودگاه امام به میزان عملکرد ژئوسنتتیک ها در کاهش سرعت رشد خرابی در تیرچه های آسفالتی به ابعاد mm 50 ضربدر ۶۳ ضربدر ۳۸۱ با استفاده از رویکرد ساده ای از مکانیک خرابی، می پردازد. این نمونه ها از دالهای بریده شده از مقطع آزمایشی اجرا شده در محل تهیه گردید. نمونه های مسلح نشده، مسلح شده با ژئوتکستایل و مسلح شده با ژئوگرید تهیه و آزمایش خستگی با استفاده از آزمایش تیر خمشی با بارگذازی ۴ نقطه ای در حالت کرنش ثابت باموج نیمه سینوسی، بدون استراحت و فرکانس HZ10، انجام شد. نتایج نشان میدهد که لایه مسلح کننده در نمونه های مسلح شده، باعث افزایش سختی اولیه و کاهش سرعت رشد خرابی در تیرهای آسفالتی، نسبت به حالت مسلح نشده، می گیردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.