مقاله پیش بینی نتایج آزمایش تعیین وزن مخصوص واقعی مخلوط بتن آسفالتی با استفاده از مقاومت الکتریکی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله پیش بینی نتایج آزمایش تعیین وزن مخصوص واقعی مخلوط بتن آسفالتی با استفاده از مقاومت الکتریکی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پیش بینی نتایج آزمایش تعیین وزن مخصوص واقعی مخلوط بتن آسفالتی با استفاده از مقاومت الکتریکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پیش بینی نتایج آزمایش تعیین وزن مخصوص واقعی مخلوط بتن آسفالتی با استفاده از مقاومت الکتریکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پیش بینی نتایج آزمایش تعیین وزن مخصوص واقعی مخلوط بتن آسفالتی با استفاده از مقاومت الکتریکی :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

بطور کلی آزمایشات تعیین وضعیت سازه ای یک روسازی به دو دسته آزمایشات مخرب و غیر مخرب تقسیم می شوند. آزمایشاتی که امروزه در سطح دنیا به صورت استاندارد پذیرفته شده اند، اکثرا از نوع آزمایشات مخرب بوده و تنها آزمایشات غیر مخرب نسبتا کمی به صورت استاندارد در آمده اند. با این وجود سالهای زیادی در زمینه آزمایشات غیر مخرب، فعالیتهای گوناگونی در سطح دنیا صورت گرفته و پیشرفتهای چشمگیری نیز در این زمینه کسب شده است.
خاصیت مقاومت الکتریکی، یکی ازخواص فیزیکی مواد بوده که با استفاده از آن می توان به برخی از خصوصیات فیزیکی – مکانیکی ماده مورد نظر بدون اینکه تغییری در آن ایجادگردد، دست یافت. علاوه بر این می توان خواص ماده مورد نظر را با گذشت زمان مورد مطالعه قرار داد.
تاکنون بر روی بتن آسفالتی، آزمایشات غیر مخربی چون آلتروسونیک صورت گرفته، ولی به سبب عایق بودن بتن آسفالتی درمقابل عبور جریان الکتریکی، آزمایش غیر مخرب مقاومت الکتریکی بر روی آن انجامنشده است.
هدف مقاله حاضر، ارایه یک مدل ریاضی بین مقاومت الکتریکی بتن آسفالتی و خاصیت وزن مخصوص واقعی آن بر اساس درصد قیرها و دانه بندیهای مختلف می باشد. بدین منظور آزمایشتی در دو مرحله بر رویی ۴۵۵ نمونه بتن آسفالتی صورت گرفت. بدین ترتیب که درمرحله اول، ۲۱۰ نمونه بتن آسفالتی تحت آزمایش تعیین وزن مخصوص واقعیگرفتند. در مرحله دوم ۲۴۵ نمونه دیگر تحت آزمایش تعیین مقاومت الکتریکی قرار گرفته و در نهایت با استفاده از نرم افزار آماری SPSS(Ver.11) بین دو دسته نتایج، یک مدل ریاضی برقرار گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.