مقاله رتب هبندی فروشگاههای زنجیر های شهروند با استفاده از معیارهای کمی و کیفی با رویکرد فرآیند تحلیل سلسله مراتبی وتکنیک تصمیم گیری چندشاخصه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رتب هبندی فروشگاههای زنجیر های شهروند با استفاده از معیارهای کمی و کیفی با رویکرد فرآیند تحلیل سلسله مراتبی وتکنیک تصمیم گیری چندشاخصه دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رتب هبندی فروشگاههای زنجیر های شهروند با استفاده از معیارهای کمی و کیفی با رویکرد فرآیند تحلیل سلسله مراتبی وتکنیک تصمیم گیری چندشاخصه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رتب هبندی فروشگاههای زنجیر های شهروند با استفاده از معیارهای کمی و کیفی با رویکرد فرآیند تحلیل سلسله مراتبی وتکنیک تصمیم گیری چندشاخصه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رتب هبندی فروشگاههای زنجیر های شهروند با استفاده از معیارهای کمی و کیفی با رویکرد فرآیند تحلیل سلسله مراتبی وتکنیک تصمیم گیری چندشاخصه :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

ارزیابی و رتبه بندی صحیح فروشگاه ها همواره به عنوان سنجش عملکرد خرده فروش یها، به ویژه فروشگا ههای زنجیره ای مطرح بوده است و مسئولین با رتب هبندی فروشگا هها به راحتی م یتوانند تصمیمات مهمی مانند بسط و گسترش فروشگا ه ها، اولوی تبندی و مح کزدن آنها، ارتقائ و بهبود کارائی کارکنان و .. را اتخاذ کنند و درصدد شناسایی و رفع اشتباهات برآیند. برای دستیابی به این امر، ابتدا با انجام مطالعات کتابخان های و میدانی معیارها و فاکتورهای کیفی و کمی در ارزیابی عملکرد مدیریت فروشگاههای زنج یر های شهروند را شناسایی نموده. سپس با استفاده از ابزارهایی چون مصاحبه، پرسشنامه و برگزاری جلسات آزاد این عوامل غربال شده و فاکتورهای مؤثر بطور عام مشخص شود و با در نظر گرفتن سه معیاری اصلی (معیار عملکرد مالی، معیاررضایت مشتریان، معیاررضایت کارکنان ) تحت سه سناریوی مختلف دیدگاه معاونت طرح، توسعه و سرمایه گذاری، دیدگاه مدیرعامل و دیدگاه مدیر دفتر تحقیق و توسعه)، ابتدا وزن معیارها و زیر معیارها با استفاده از نرم افزارExpertchoiceبدست آمده و سپس با روشTOPSIS و AHP به صورت مجزا و تحت سه سناریوی مختلف، رتب هبندی اولیه فروشگاه ها انجام گرفته است و مقایس های بین نتایج این دو روش صورت پذیرفته است و در نهایت با وزن دهی به نظرات مدیرعامل و معاونت طر حوتوسعه و مدیر تحقی ق وتوسعه رتب هبندی نهایی فروشگاه ها بر اساس سه دیدگاه به وسیله روشTOPSIS صورت گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.