مقاله چارچوب طراحی نرمافزارهای CRM در سازمانهای حمل مسافری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله چارچوب طراحی نرمافزارهای CRM در سازمانهای حمل مسافری دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله چارچوب طراحی نرمافزارهای CRM در سازمانهای حمل مسافری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله چارچوب طراحی نرمافزارهای CRM در سازمانهای حمل مسافری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله چارچوب طراحی نرمافزارهای CRM در سازمانهای حمل مسافری :
تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) مفهوم نسبتاً جدیدی از رویکرد توجه به خواستههای مشتری میباشد که با پیشرفتهای وسیع IT، نرمافزارهای خاص آن در حال توسعه هستند. دراین مقاله ضمن بیان مفاهیم مرتبط با CRM ، ابعاد و عوامل اصلی طراحی نرمافزارهای CRM بررسی شده و تعامل اجزای اصلی طراحی CRMبیان می شود. در ادامه، چارچوبی برای طراحی نرم افزار CRM یک سازمان حمل مسافری ارائه میشود که در آن چگونگی نفوذ CRM در قالب بخشهای داده ها، بانکهای اطلاعاتی، فرآیندهای تحلیلی و عملیاتی، واحدهای ارتباط مستقیم با مشتری، پشتیبانی، نتایج و گروه ذینفعان تشریح شده است. استفاده از زبان UML برای بیان چارچوب ارائه شده این امکان را فراهم میکند که نرمافزارهای خاص عملیاتی برای ارتباط و پردازش اطلاعات جهت اجرای CRM در سازمان مورد نظر فراهم شود. روش بکار گرفته شده برای طراحی چارچوب CRM می تواند به عنوان الگویی برای سایر سازمانها به کار برده شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.