مقاله شبیه سازی غیرخطی پدیده هانتینگ در لکوموتیو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شبیه سازی غیرخطی پدیده هانتینگ در لکوموتیو دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شبیه سازی غیرخطی پدیده هانتینگ در لکوموتیو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شبیه سازی غیرخطی پدیده هانتینگ در لکوموتیو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شبیه سازی غیرخطی پدیده هانتینگ در لکوموتیو :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
پدیده هانتینگ از ناپایداری عرضی چرخ و محور بر روی ریل ناشی میشود و در سرعتهای بالا اثراتی همچون سایش چرخ و محور و خرابی زود هنگام آلات ناقله را موجب میشود. در این مقاله ضمن شبیه سازی پدیده هانتینگ سعی شده تا اثرات غیر خطی نیز مورد مطالعه قرار گیرند. از تئوری خطی کالکر برای شبیه سازی تماس بین چرخ وریل استفاد ه شده است همچنین بوژی و چرخ و محور با ۶ درجه آزادی مدلسازی شدهاند. در انتهای شبیه سازی نیز مقایسهای بین نتایج حاصل از کارهای تحلیلی و این شبیه سازی صورت گرفته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.