مقاله نقش اطلاع رسانی رسانه های جمعی در جریان مناسب سازی محیط شهری


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش اطلاع رسانی رسانه های جمعی در جریان مناسب سازی محیط شهری دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش اطلاع رسانی رسانه های جمعی در جریان مناسب سازی محیط شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش اطلاع رسانی رسانه های جمعی در جریان مناسب سازی محیط شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش اطلاع رسانی رسانه های جمعی در جریان مناسب سازی محیط شهری :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

اقوام و ملت ها بر حسب شرایط اقلیمی، رسوم، شیوه معیشت، ارتباطات با سایر فرهنگ ها و در اختیار داشتن فن آوری، اشکال مخلتفی از زندگی شهری را مورد توجه و استفاده قرار داده اند. با ظهور انقلاب صنعتی و شکل گیری رسانه های جمعی – که به صورت گسترده به توزیع پیام مبادرت می کنند – کارکرددهای آموزشی، آگاه سازی و تبلیغاتی این ابزار در تغییر نگرش و فرهنگ سازی در خصوص الگوهای زندگی از جمله زندگی در محیط شهریاهمیت یافته است و اینکه افراد بر حسب هنجارهای جامعه شهری، مناسب ترین محیط را از ابعاد فیزیکی و غیر فیزیکی آن در زمان ها و مکان های مختلف استفاده کنند. رسانه ها و ارتباطات جمعی برای عمومیت یافتن رویه های رفتاری و ارائه الگوهای نو در مناسب سازی محیط زندگی، لازم است که ابتدا نگرش عمومی را اصلاح کنند. تغییر نگرش بر اساس روش های ترغیب سازی و تعاملات در طی مراحل انجمادزدایی، جایگزینی و انجماد مجدد صورت می گیرد. اصلاح محیط شهری، فرآیندی پیچیده، تدریجی، همگانی و دانش افزاست که تابع قواعد و فنون مربوط به شناخت رسانه های جمعی، تکنولوژی های نوین ارتباطی، مخاطی شناسی، فرم پیام ها و اهداف کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.