مقاله معیارها و ابزارهای دستیابی به توسعه پایدار در حمل و نقل شهری (با تاکید بر ابزارهای مدیریت ترافیک و کنترل تراکم شهرها)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله معیارها و ابزارهای دستیابی به توسعه پایدار در حمل و نقل شهری (با تاکید بر ابزارهای مدیریت ترافیک و کنترل تراکم شهرها) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله معیارها و ابزارهای دستیابی به توسعه پایدار در حمل و نقل شهری (با تاکید بر ابزارهای مدیریت ترافیک و کنترل تراکم شهرها)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله معیارها و ابزارهای دستیابی به توسعه پایدار در حمل و نقل شهری (با تاکید بر ابزارهای مدیریت ترافیک و کنترل تراکم شهرها)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله معیارها و ابزارهای دستیابی به توسعه پایدار در حمل و نقل شهری (با تاکید بر ابزارهای مدیریت ترافیک و کنترل تراکم شهرها) :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

امروزه سه چهارم جمعیت ساکن در کشورهای عضو سازمان توسعه وهمکاریهای اقتصادی، در نواحی شهری زندگی می کنند. به همین ترتیب اکثر مسائل بهداشتی و زیست محیطی مرتبط با حمل و نقل، همچون آلودگی هوا، آلودگی صوتی، مصرف فزاینده انرژی و کاسته شدن از میزان منابع انرژیهای تجدید ناپذیر، نیز در شهرها و حومه آنها بتوانند به سرویسها و فعالیتهای که در زندگی روزمره به آنها احتیاج دارند دسترسی پیدا کنند. اما این دسترسی با کمترین تاثیرات منفی روی محیط همراه باشد. دراین مقاله ابتدا به برخی از فاکتورهای که منجر به عدم پایداری در حمل و نقل شهری میشوند همچون، رشد مالکیت اتومبیل در اکثر کشورها، افزایش مسافرتهای شهری با اتومبیل شخصی، کاهش محبوبیت حمل و نقل عمومی و … به کمک آمار و جداول مربوطه اشاره خواهد شد و سپس به بیان اهداف کلان مورد توجه توسعه پایدار در بخش حمل و نقل شهرها سیاستهای را که می توان در راستای دستیابی به این اهداف مورد توجه قرار داد، تشریح می شوند. سیاستهایی که توجه به مسائل با دیدجامع گرا، تمرکز زدائی از سطوح بالا به پایین، یکپارچگی برنامه ریزی کاربری زمین وبرنامه ریزی حمل و نقل و مدیریت کارآمد و مستمر بر حمل و نقل و ترافیک به کم ابزارهای سیاسی و فنی را مورد توجه قرار داده اند. در این راستا به ارائه مدلی تئوریک درمورد یکپارچی برنامه ریزی کاربری زمین و حمل و نقل و همچنین بررسی تجارب کشورهای مکزیک و سنگاپور در مدیریت بر بخش حمل و نقل خواهیم پرداخت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.